نمایشگاه عکس‌های حرم علوی در بیرجند گشایش یافت
کد خبر: 3444515
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

نمایشگاه عکس‌های حرم علوی در بیرجند گشایش یافت

گروه هنر: نمایشگاه عکسی از بارگاه ملکوتی امام علی(ع) که حاصل شش سال تلاش «محمد خوشرو» با حضور مسئولان استانی در محل نگارخانه شهر بیرجند گشایش یافت.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، هفدمین نمایشگاه عکس‌های برگزیده و ناب بارگاه ملکوتی و نورانی حضرت امیرالمومنین علی(ع) روز گذشته، 16 آبان‌ماه با حضور جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی استانی در نگارخانه شهر بیرجند افتتاح شد.



احمد محبی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه 26 قطعه عکس از بارگاه منور حضرت علی(ع) توسط عکاس ایرانی محمد خوشرو تهیه ‌شده به نمایش گذاشته شده است.



وی ادامه داد: این نمایشگاه تا 20 آبان‌ماه جاری عصرها از ساعت ١٦ تا ۲۰ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه شناخت و معرفی معماری اسلامی است، تصریح کرد: عکس‌های این نمایشگاه به صورت انفرادی توسط محمد خوشرو از سال ١٣٨٨ الی ١٣٩٣ از بارگاه امام علی(ع) گرفته شده است.



محبی با بیان اینکه پیش از این استان‌های البرز، قزوین، زنجان، همدان، کرمانشاه و کردستان، مشهد و... میزبانی این نمایشگاه را به عهده داشتند، یادآور شد: بر اساس تصمیم شورای فرهنگ عمومی کشور این نمایشگاه به صورت چرخشی در تمامی استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود و خراسان جنوبی هفدهمین ایستگاه نمایش این آثار است.

captcha