ساخت مصلای رفسنجان نیاز به کمک مالی دارد
کد خبر: 3433369
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۴
رمضانی‌پور:

ساخت مصلای رفسنجان نیاز به کمک مالی دارد

گروه اجتماعی: امام‌جمعه رفسنجان گفت: در سال ۹۰ ساخت مصلای رفسنجان آغاز شد و برای ساخت مصلا نیاز به کمک داریم، سال گذشته مس سرچشمه ۵۰۰ میلیون تومان به مصلا اختصاص داد و امسال هم متعهد است که همین میزان را کمک کند و تا‌کنون یک سوم آن را پرداخت کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام‌جمعه رفسنجان روز گذشته یکشنبه، 10 آبان‌ماه در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به روایاتی از امام علی(ع) و امام صادق(ع) گفت: باید همواره روحیه استکبار‌ستیزی داشته و نسبت به ظالم موضع خصمانه و نسبت به مظلوم موضع محبت، تعاون و همکاری داشته باشیم.
وی با اشاره به هفته پدافند غیرعامل تصریح کرد: پدافند غیرعامل یکی از ضرورت‌ها و نیازهای اصلی است که امام راحل(ره) تأکید فراوان داشتند و تحت هر شرایط اقتدار کشور باید حفظ شود و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب نسبت به این موضوع اهتمام دارند.
رمضانی‌پور افزود: رهبر انقلاب مصونیت‌سازی در تمام بخش‌ها را مانند مصونیت‌سازی بدن انسان دانستند که از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی با گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد: در سال‌های قبل در این روز دانش‌آموزان از مدارسی انتخاب و در راهپیمایی شرکت می‌کردند، اما همه دستگاه‌ها در 13 آبان امسال حضوری پر‌رنگ داشته باشند و دانشجویان نیز شرکت کنند.
امام‌جمعه رفسنجان بیان کرد: ما فقط در مذاکرات هسته‌ای توافق کرده‌ایم، نباید روحیه استکبار‌ستیزی را از دست بدهیم، آمریکا خیال نکند ما از آرمان و ایمان خود دست برداشته‌ایم هر گاه دست از خوی دورنگی و استکباری خود برداشت ما هم با او خوب می‌شویم.
وی تأکید کرد: روز ملی مبارزه با استکبار باید جدی گرفته شود شهید، شهادت، دانش‌آموز و دانشجو، تسخیر لانه جاسوسی و همه این‌ها در یک قالب که همان استکبار‌ستیزی است گرامی داشته شود.
رمضانی‌پور در ادامه گفت: راهپیمایی روز 13 آبان امسال از میدان ابراهیم تا مسجد جامع است و برنامه‌های آن در محل مسجد جامع برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ساخت مصلای بزرگ امام خامنه‌ای بیان کرد: سال 89 با همکاری شهرداری و شورای شهر زمینی برای مصلا اختصاص داده شد که پنج هکتار است.
رمضانی‌پور اظهار کرد: سال 90 ساخت مصلی آغاز شد و برای ساخت مصلی نیاز به کمک داریم، سال گذشته مس سرچشمه 500 میلیون تومان به مصلی اختصاص داد و امسال هم متعهد است که همین میزان را کمک کند و تا‌کنون یک سوم آن را پرداخت کرده است.
امام‌جمعه رفسنجان اظهار کرد: مدیران شهرستان می‌توانند بخشی ‌از حقوق خود را ‌به این مهم اختصاص دهند تا باقیات و صالحاتی برایشان باشد.

captcha