وجود ۲۰ هزار حامی در لرستان/ ۷۹۰۰ یتیم لرستانی نیازمند حامی هستند
کد خبر: 3385622
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
ورمزیار بیان کرد:

وجود ۲۰ هزار حامی در لرستان/ ۷۹۰۰ یتیم لرستانی نیازمند حامی هستند

گروه اجتماعی: دبیر ستاد احیای زکات استان لرستان با اشاره به این‌که ۲۰ هزار و ۳۹۳ نفر حامی در استان لرستان وجود دارد، گفت: هفت هزار ۹۳۰ یتیم که به حامی نیاز دارند در استان لرستان زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی ورمزیار، دبیر ستاد احیا زکات استان لرستان، چهارشنبه، 22 مهرماه در همایش طلایه‌داران تبلیغ ویژه روحانیون اعزامی محرم، که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار شد، گفت: هفت هزار 930 یتیم که به حامی نیاز دارند در استان لرستان زندگی می‌کنند.
وی با اشاره به این‌که 20 هزار و 393 نفر حامی در استان لرستان وجود دارد، اظهار کرد: این افراد حامی به‌طور متوسط ماهانه 84 هزار تومان به افراد تحت پوشش خود کمک می‌کنند.
ورمزیار ادامه داد: در ماه محرم به‌ویژه دهه اول آن مردم نذورات سرد و گرم زیادی دارند که کمیته اماد استان و ادارات شهرستان آن برای تحویل گرفتن و پخش آن‌ها بین افراد نیازمند آمادگی کامل دارد.
دبیر ستاد احیای زکات لرستان با اشاره به این‌که زکات امری واجب و مستحب است، عنوان کرد: احیا و ادای ایبن واجب الهی باعث برکت الهی در کشور و در منطقه می‌شود، بنابراین از روحانیون و مبلغانی که به مناطق مختلف اعزام می‌شوند خواهش دارم که به تبلیغ این امر بپردازند.
وی در پایان سخنان خود در این زمینه اظهار کرد: اگر مردم به پرداخت زکات عادت کنند زندگی آبرومندی خواهند داشت.

captcha