برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در دانشگاه شهیدچمران اهواز
کد خبر: 3385322
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در دانشگاه شهیدچمران اهواز

گروه اجتماعی: به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) مراسم سوگواری در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری امام حسین(ع) و شهدای کربلا مراسم سوگواری شامگاه فردا پنج‌شنبه 23 مهرماه در نمازخانه فاطمیه مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان پیرامون امام حسین(ع) همراه است.

مراسم سوگواری ماه محرم ساعت 20:15 آغاز می‌شود و دعای کمیل و زیارت عاشورا نیز در این مراسم خوانده می‌شود؛ این مراسم از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز، کانون قرآن و عترت ثقلین نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز و کانون نماز و مناسبت‌های مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(س) پیش​بینی شده است.

همچنین به همین مناسبت از سوی کانون نماز و مناسبت‌های مجتمع خوابگاهی گلستان مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در چهار شب 8، 9، 10 و 11 محرم با سخنرانی خانم بصیرزاده و مداحی حجت‌الاسلام شحیطاط در ساعت 20 برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری امام حسین(ع) ویژه دانشجویان با هدف تبیین فلسفه و علت قیام ایشان و بصیرت‌افزایی، روشنگری و بیداری برای جوانان برگزار می‌شود.

captcha