آغاز ثبت نام دوره آموزشی «تدبر در قرآن» در مؤسسه رهپویان امام رضا(ع) تهران
کد خبر: 3384681
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

آغاز ثبت نام دوره آموزشی «تدبر در قرآن» در مؤسسه رهپویان امام رضا(ع) تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت نام دوره آموزشی «تدبر در قرآن» در مؤسسه رهپویان امام رضا(ع) تهران آغاز شد.

سیدمحمدهادی میردهقان، مدیر اجرایی مؤسسه قرآن وعترت رهپویان امام رضا(ع) استان تهران درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برپایی دوره تدبر در قرآن در این مرکز، ادامه داد: در این دوره از تمامی دانشجویان علاقه‌مند آقا و فارغ‌التحصیلان تمامی رشته‌ها و متولدین سال 65 به بعد ثبت نام شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره حدود 14 ساعت آموزشی است که یک روز در هفته برگزار خواهد شد، عنوان کرد: متقاضیان تا ششم آبان‌ماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مؤسسه رهپویان امام رضا(ع) به نشانی tadabor.ir و تکمیل فرم ثبت نام، درخواست شرکت در این دوره را ارسال کنند.

میردهقان با اشاره به اینکه دوره در دو سطح مقدماتی و اصلی برپا می‌شود، اضافه کرد: طی این دوره با محوریت روش فهم منسجم سوره‌های قرآن، انس با قرآن و درک معارف سوره‌ها برگزار می‌شود که در این دوره به سوره‌های جزء سی‌ام قران کریم پرداخته می‌شود.

مدیر اجرایی مؤسسه قرآن وعترت رهپویان امام رضا(ع) بیان کرد: کلاس به سبک کارگاهی است که طی برپایی دوره دانشجویان با رویکردی نوین با زبان عربی به عنوان مقدمه تدبر در قرآن آشنا می‌شوند.

وی تصریح کرد: دوره مقدماتی از اوایل آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا اواخر آذرماه ادامه دارد. همچنین علاقه‌مندان برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر و آشنایی با دوره تدبر در قرآن می‌توانند اینجا کلیک کنند.

گفتنی است، مؤسسه رهپویان امام رضا(ع) در سه راه طالقانی، خیابان خواجه نصیر، نرسیده به میدان سپاه، کوچه شهید مفیدی، پلاک 2 واقع شده است. همچنین دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند از شنبه تا دوشنبه و پنجشنبه‌ها از ساعت 9 تا 15 با شماره 77625802 تماس بگیرند.

captcha