استان مرکزی هفت عنوان برتر را از آن خود کرد
کد خبر: 3383939
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
در جشنواره آثار و تولیدات حوزه هنری؛

استان مرکزی هفت عنوان برتر را از آن خود کرد

گروه هنر: رئیس حوزه هنری استان مرکزی از کسب هفت عنوان برتر در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری خبر داد.

رضا میرزایی، رئیس حوزه هنری استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری که  9 مهر در تالار کوثر شهر اصفهان برگزار شد از برگزیدگان این جشنواره در هفت کمیته ادبیات، مطالعات پایداری، محصولات فرهنگی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای تصویری و موسیقی تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به کسب هفت عنوان برتر این جشنواره توسط هنرمندان استان بیان کرد: در کمیته هنرهای تجسمی، جابر غلامی هنرمند عکاس استان در بخش عکس مورد تقدیر قرار گرفت و جایزه رتبه‌ برگزیده در بخش نگارگری به فرهاد رستم‌پور اهدا شد.

میرزائی افزود: همچنین هنرمندان مجید جدیدی و امیرحسین عبادیان به ترتیب در بخش‌های خوشنویسی ثلث و تایپوگرافی موفق به کسب رتبه برگزیده این جشنواره شدند و در کمیته هنرهای نمایشی نیز نمایش «واپسین رقص برگ با باد» به کارگردانی بهمن پارسا آرا و مجموعه نمایشنامه «امام همه» شامل چهار نمایشنامه با موضوع امام رضا(ع) نوشته هنرمندان آرش زرنیخی، سیدمحمد محمدی، ناصر کریمی نیک و سینا دلشادی مورد تقدیر قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در کمیته فرهنگ و مطالعات پایداری جایزه تقدیری بخش کتاب پژوهش و تحقیق تألیفی نیز به یوسف نیک فام به خاطر کتاب «تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در اراک» اهدا شد، چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری با حضور هنرمندان سراسر کشور 7 تا 9 مهرماه با حضور مسئولین کشوری حوزه هنری و مسئولین استانی استان اصفهان و هنرمندان سراسر کشور در این استان برگزار شد.

خبرنگار: زهره داودآبادی

captcha