ضرورت افزایش و تقویت مدارس قرآنی در کشور
کد خبر: 3366750
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
امام جمعه گناباد خواستار شد:

ضرورت افزایش و تقویت مدارس قرآنی در کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: امام جمعه گناباد بر ضرورت افزایش و تقویت مدارس قرآنی در کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به جنگ نرم دشمنان، باید با تأسیس و تقویت مدارس قرآنی از همان دوران ابتدایی و اجرای برنامه‌های دینی، ارزش‌های اسلامی در فرزندان نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب، امام جمعه گناباد، اول مهرماه، در مراسم جشن تعلیم و تربیت و آغاز سال تحصیلی جدید مدارس که در مدرسه ابتدایی الزهرا(س) گناباد برگزار شد، بر ضرورت افزایش و تقویت مدارس قرآنی در کشور تأکید کرد و گفت: با توجه به جنگ نرم دشمنان، باید با تأسیس و تقویت مدارس قرآنی از همان دوران ابتدایی و اجرای برنامه‌های دینی، ارزش‌های اسلامی در فرزندان نهادینه شود.

وی با گرامیداشت تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، جوانان ایرانی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و با جانفشانی‌های خود، کشور را در برابر تهاجمات بیگانگان نجات دادند و امروز نیز جوانان و نوجوانان باید با تلاش در عرصه علم و دانش، زمینه افزایش عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام صادقی‌نسب در ادامه به افتخارات مختلف جوانان ایرانی در عرصه‌های علمی، نظامی و فناوری‌های نوین اشاره و بیان کرد: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رشد علمی کشور شتاب سریعی گرفته است.

وی، عزت، اقتدار و امنیت کشور را مرهون ایثار شهدا، جانبازان و رزمندگان دانست و افزود: دانش‌آموزان باید با تلاش و پشتکار خود، علاوه بر افتخارآفرینی برای خود و خانواده‌هایشان، با حفظ آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی، راه شهدا را که راه عزت و سربلندی بود ادامه دهند.

سخنرانی، تقدیر از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و قرائت دکلمه‌هایی در خصوص دفاع مقدس و شهدا از جمله برنامه های این مراسم بود.

یادآور می‌شود، همزمان با اولین روز از سال تحصیلی جدید، مراسم نمادین جشن تعلیم و تربیت و نواخته‌شدن زنگ مهر، ایثار و شهادت با حضور جمعی از مسئولان شهرستان گناباد و اولیاء دانش‌آموزان در مدرسه ابتدایی قرآنی الزهرا(س) برگزار شد.

captcha