ثبت نام جشنواره موذنین و مکبرین آغاز شد
کد خبر: 3330388
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

ثبت نام جشنواره موذنین و مکبرین آغاز شد

گروه جامعه: مدیر مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت از فراخوان ثبت‌نام چهارمین دوره جشنواره «بچه‌های محراب» ویژه مکبرین و موذنین از ۲۹ تیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ناصر امین‌زاده با اشاره به ثبت‌نام این جشنواره در بیش از 100 مسجد و مرکز فرهنگی گفت: دراین جشنواره مکبرین و موذنین نوجوان(پسر) زیر 15 سال در مساجد و مراکز فرهنگی و هنری منطقه به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره ترویج و توسعه آئین‌ها و مناسک دینی و مذهبی میان نوجوانان است که فرهنگسرای گلستان و مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت در نظر دارند تا کلاس‌های مختلف آموزشی‌، فرهنگی و تفریحی متنوعی را با محوریت مساجد برگزار کند.

امین زاده افزود: جشنواره طی دو مرحله و در 10 منطقه شهر تهران برگزار می شود که ابتدا شرکت کنندگان در سطح مناطق شهر تهران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و سپس در مرحله دوم در سطح شهر تهران توسط هیئت داوران انتخاب و مورد تجلیل و تکریم قرار خواهند گرفت.

امین زاده با اشاره به مشارکت معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه هشت و ائمه جماعات تصریح کرد: مدارس ابتدایی و راهنمایی منطقه هشت نیز در امر ثبت نام مشارکت دارند و رقابت در مرحله نخست این جشنواره از 11 تا 15 مرداد در مسجد جامع سمنگان برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره «بچه‌های محراب‌» 29مرداد همزمان با روز جهانی مساجد در مسجد امام صادق(ع) برگزار می‌شود و به برگزیدگان اول تا دهم مرحله اول و نفرات اول تا سوم مرحله دوم نیز هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.‌

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس دبیرخانه این جشنواره به نشانی نارمک میدان هلال احمر خیابان گلستان خیابان فدک خانه فرهنگ فدک مراجعه و یا با شماره‌های 77813002 – 77819455 تماس بگیرند.

captcha