دفاع از مردم فلسطین، دفاع از باورها و آموزه‌های اسلامی است
کد خبر: 3326263
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
فرماندار عجب‌شیر:

دفاع از مردم فلسطین، دفاع از باورها و آموزه‌های اسلامی است

کانون خبرنگاران نبأ: ابراهیم طاهری در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: دفاع از مردم فلسطین، دفاع از باورها، آموزه‌های اسلامی و جنبش‌های آزادی‌بخش است که از تکالیف مهم مسلمانان به‌ویژه مردم مسلمان ایران اسلامی به شمار می‌رود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، ابراهیم طاهری، فرماندار عجب‌شیر روز جمعه، 19 تیرماه در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در عجب‌شیر، گفت: دفاع از مردم فلسطین، دفاع از باورها، آموزه‌های اسلامی و جنبش‌های آزادی‌بخش بوده و از تکالیف مهم مسلمانان به‌ویژه مردم مسلمان ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: مسئله فلسطین بومی و مختص جهان عرب نبوده بلکه مربوط به همه مسلمانان جهان بوده و آنان باید از مردم این سرزمین در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

فرماندار عجب‌شیر گفت: بیت‌المقدس محل عروج پیامبر اسلام(ص) و قبله اول مسلمانان بوده و برای جهان اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تاکنون سران کشورهای عربی هیچ‌گونه حمایتی از مردم مسلمان فلسطین انجام نداده‌اند، افزود: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب، مسلمانان جهان همه ساله در این روز با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل از مردم مسلمان فلسطین حمایت می‌کنند.

طاهری گفت: در شرایط کنونی و مذاکرات ایران اسلامی با کشورهای غربی در مورد انرژی هسته‌ای، حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی این روز در مذاکرات هسته‌ای مؤثر است.

فرماندار عجب‌شیر اظهار کرد: کشورهای غربی هر زمان که احساس می‌کنند مردم حامی انقلاب اسلامی هستند، از خواسته‌های خود تنزل می‌کنند و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، کشورهای غربی را وادار به نرمش بیشتری در مذاکرات هسته‌ای می‌کند.

وی، غفلت از مسئله فلسطین را یکی از اهداف دشمنان اسلام عنوان و تصریح کرد: دشمنان با خلق گروه‌های بدلی از اسلام مانند داعش می‌خواهند جهت مبارزه از فلسطین و اسرائیل به سمت شیعه و سنی سوق داده شود.

طاهری ادامه داد: با حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، مسئله فلسطین که مسئله اصلی جهان اسلام است، باید زنده نگه داشته شود چراکه زنده نگه داشتن مسئله فلسطین، سبب ناتوانی داعش در جذب جوانان مسلمان و مبارزه آنان با برادر دینی خود به جای اسرائیل می‌شود.

مردم روزه دار شهرستان عجب‌شیر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با شعارهای خود ضمن اعلام انزجار از جنایت‌های استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و اسرائیل از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

جعفر آهی

captcha