هم‌دلی و هم‌زبانی در انتخابات جلوه‌ای از قدرت ایران است
کد خبر: 3314068
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
وزیر کشور:

هم‌دلی و هم‌زبانی در انتخابات جلوه‌ای از قدرت ایران است

گروه سیاسی: هم‌دلی و هم‌زبانی در انتخابات جلوه‌ای از قدرت ایران است، هر چه ما در حوزه داخلی متحد باشیم، مسئولان با اقتدار بیشتر در صحنه بین‌الملل حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور امروز، 24 خرداد در جمع خبرنگاران خراسان شمالی با اشاره به اینکه شعار امسال یک شعار استراتژیک است، اظهار کرد: وحدت، هم‌دلی و هم‌زبانی موجب هم‌افزایی می‌شود و زمانی که اتحاد وجود داشته باشد کارها به راحتی پیش می‌رود.
وی با اشاره به مسائل منطقه‌ای و حضور گروه تروریستی و انحرافی داعش افزود: این گروه انحرافی با عنوان اسلام، خون‌ریزی می‌کنند و دولت‌های غربی و تعدادی از دولت‌های منطقه‌ای آن‌ها را حمایت می‌کنند و ایران تنها کشوری است که در مقابل اقدامات آنها ایستاده و مقاومت کرده است.
رحمانی‌فضلی در ادامه در خصوص اهداف سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی بیان کرد: اصلی‌ترین هدف سفر دکتر روحانی به این استان، دیدار با مردم است که به صورت مستقیم با مردم مواجه شود و از مطالبات، مشکلات و نیازهای آن‌ها مطلع شود.
وزیر کشور ادامه داد: نیاز است تا تعدادی از پروژه‌ها در این استان در سطح کلان تصمیم‌گیری شود که رئیس جمهور تصمیم‌های لازم را طی این سفر خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: پروژه‌هایی که طی سفر رئیس جمهور به استان‌ها مصوب می‌شود باید طی یکی دو سال اجرایی شود و معاونت اجرایی رئیس جمهور و وزارت کشور نیز پی‌گیری‌های لازم را انجام می‌دهند و استانداران نیز به نوبت گزارش نهایی طرح‌ها را ارائه می‌دهند.
رحمانی‌فضلی تأکید کرد: افزایش هم‌دلی و هم‌افزایی از دیگر اهداف سفرهای استانی رئیس جمهور است و در حقیقت مانور اقتدار ملی است. اما برخی با نگاه‌های سیاسی تحلیل می‌کنند که رئیس جمهور به دنبال جایگاه است این درحالیست که رئیس جمهور دارای جایگاه بالایی است و می‌تواند با این سفرها در مردم نشاط ایجاد کند.
وی با بیان اینکه از شب گذشته به مناسبت حضور رئیس جمهور در این استان در شهرستان‌های مختلف جشن‌های مختلفی برگزار شده است، گفت: مردم این استان در مراسم استقبال از رئیس جمهور طی امروز رکورد جدیدی را خواهند زد.

captcha