استعدادها و ظرفیت‌های خراسان شمالی مورد بررسی قرار می‌گیرد
کد خبر: 3314023
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
روحانی:

استعدادها و ظرفیت‌های خراسان شمالی مورد بررسی قرار می‌گیرد

گروه سیاسی: رئیس جمهور با بیان اینکه در سفر استانی به خراسان شمالی استعدادها و ظرفیت‌های استان، مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: برنامه‌ریزی‌ها و طرح‌های استانی در تهران صورت گرفته و به عرض مردم می‌رسانیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان که دقایقی پیش وارد بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی شده است در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که من و هیئت همراه، در روز تاریخی 24 خرداد به استان غیور و مرزدار خراسان شمالی سفر کرده‌ام.
وی افزود: این استان افتخارش این است که در پناه مولا علی‌ بن موسی‌الرضا(ع) است، البته همه مردم ایران در پناه این امام قرار دارند.
روحانی خاطرنشان کرد: در این سفر استعدادها و ظرفیت‌های استان، مورد بررسی قرار می‌گیرد و برنامه‌ریزی‌های طرح‌های استانی در تهران صورت گرفته و به عرض مردم می‌رسانیم.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه خراسان شمالی، استانی مهم از لحاظ کشاورزی، معادن، صنعت و گردشگری است، امیدواریم بتوانیم در این سفر برای توسعه استان، قدم‌های خوبی برداریم، گفت: امیدواریم این سفر برای مردم عزیز و بزرگوار خراسان شمالی پرخیر و برکت باشد.
یادآوری می‌شود که هیئت دولت در قالب نوزدهمین سفر استانی، امروز 24 خرداد به خراسان شمالی سفر کرده است.

captcha