رئیس‌جمهور با دست پر به خراسان شمالی می‌آید
کد خبر: 3313982
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

رئیس‌جمهور با دست پر به خراسان شمالی می‌آید

گروه سیاسی: استاندار خراسان شمالی گفت: دکتر روحانی با دست پر به این استان سفر می‌کند و تصمیمات این سفر به طور حتم مردم استان را از خدمات دولت تدبیر و امید هرچه بیشتر بهره‌مند می‌گرداند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، سیدعلی‌اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی روز گذشته، 23 خرداد در حاشیه مراسم راه‌اندازی رسمی سامانه ارتباط مردمی 111 در بجنورد، اظهار کرد: 11 سال از تأسیس خراسان شمالی می‌گذرد و کمبودهایی در همه مناطق به ویژه مناطق محروم وجود دارد.
وی ادامه داد: تلاش ما این بوده که در قالب سفر استانی رئیس‌جمهور به استان، در همه حوزه‌های مربوط به نیازهای ضروری مردم، طرح‌هایی را پیگیری کنیم.
پرویزی از جمله این طرح‌ها را طرح توسعه پتروشیمی دانست و عنوان کرد: پتروشیمی دوم بجنورد یکی از پروژه‌های تأثیرگذار در حوزه صنعت و اشتغال استان است که اجرای آن زمینه‌ساز شکل‌گیری صنایع پایین‌دستی و اشتغال‌زایی بیشتر خواهد شد و رونق اقتصادی را برای این منطقه به همراه خواهد آورد.
یادآوری می‌شود که نوزدهمین سفر استانی کاروان تدیبر و امید هم زمان با سالگرد حماسه ملی 24 خرداد 92 و پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، امروز به مقصد خراسان شمالی انجام خواهد شد.

captcha