خراسان‌شمالی در حوزه فرهنگ نیازمند کمک‌های دولت است
کد خبر: 3313970
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

خراسان‌شمالی در حوزه فرهنگ نیازمند کمک‌های دولت است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی با تأکید بر لزوم حمایت دولت از جوانان مبتکر، نخبه و خلاق استان، گفت: خراسان‌شمالی در حوزه فرهنگی نیازمند کمک‌های بسیار دولت به نهاد‌های فرهنگی موجود در استان است.

حجت‌‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: هیأت دولت در سفر به استان با اجرای طرح‌های کارشناسی شده در حوزه فرهنگ، کشاورزی، صنعت و گردشگری محرومیت‌ها را کاهش داده و وضعیت استان را به حد مطلوب ارتقا دهد.
وی با بیان این‌که تعیین تکلیف محور بجنورد به جنگل گلستان باید در اولویت کاری رئیس‌جمهور قرار گیرد، افزود: بیکاری در سطح منطقه فراوان است؛ لذا ایجاد اشتغال برای جوانان در این استان موضوع مهمی که می‌طلبد در رأس اهداف سفر هیأت دولت قرار گیرد .
یعقوبی با ذکر اینکه باید زیر ساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان به‎‌منظور تشویق سرمایه‎‌گذاران فراهم شود، ادامه داد: توسعه بخش معادن در استان نیازمند توجه ویژه دولت است.
وی با تأکید بر لزوم حمایت دولت از جوانان مبتکر، نخبه و خلاق استان، گفت: خراسان‌شمالی در حوزه فرهنگی نیازمند کمک‌های بسیار دولت به نهاد‌های فرهنگی موجود در استان است.
یعقوبی دیگر مطالبه مردم خراسان‌شمالی را در سفر هیأت دولت به استان خط ریلی گرگان، بجنورد، مشهد عنوان کرد و گفت: تحقق این امر پیشرفت و توسعه استان را به همراه دارد.
هیأت دولت در نوزدهمین سفر استانی، امروز 24 خرداد به خراسان شمالی سفر می‌کند.

captcha