هم‌افزایی ازاهداف اصلی همایش بزرگ قرآنیان زنجان است
کد خبر: 3312885
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
حسینی:

هم‌افزایی ازاهداف اصلی همایش بزرگ قرآنیان زنجان است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ قرآنیان در آستانه ماه مبارک رمضان،گفت: هم‌افزایی و تجمع قرآنی از اهداف اصلی برگزاری این همایش است.

سید اسماعیل حسینی،مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان،اظهار کرد: همایش بزرگ قرآنیان زنجان، با حضور مربیان، قاریان،حافظان و فعالان قرآنی استان روز جمعه،22 خرداد ساعت 18 و 30 دقیقه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود که سخنران این همایش ، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان بوده و میهمان ویژه مراسم،عباس سلیمی،از پیشکسوتان قرآنی کشور خواهد بود که درباره سبک زندگی اسلامی از دیدگاه قرآن نیز سخنرانی خواهد داشت.
وی ادامه داد:همچنین روز جمعه،22 خرداد هم‌اندیشی قرآنی نیز،راس ساعت 16 و 30 دقیقه با حضور اساتید و نخبگان قرآنی استان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان برگزار می‌شود که در این مراسم، عباس سلیمی،از پیشکسوتان قرآنی کشور رهنمودهایی را در حوزه اخلاق قرآنی ارائه داده و فعالان قرآنی استان به بیان دغدغه‌های خود خواهند پرداخت.
مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان با بیان اینکه هم‌افزایی و تجمع قرآنی از اهداف اصلی برگزاری همایش بزرگ قرآنیان زنجان است، خاطرنشان کرد:این برنامه با مشارکت و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان،هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان و اتحادیه موسسات قرآنی برگزار می‌شود.
حسینی در پایان یادآور شد: تلاوت قرآن‌کریم توسط محمود رنگرز و حمیدرضا نصیری از یرنامه‌های جانبی همایش بزرگ قرآنیان زنجان بوده و از دارندگان مدارک تخصصی حفظ قرآن در سطح استان تجلیل می‌شود.

captcha