منتظر واقعی اموراتش را طبق فرامین قرآن پیش می‌برد
کد خبر: 3310615
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
حجت‌الاسلام معاضدی:

منتظر واقعی اموراتش را طبق فرامین قرآن پیش می‌برد

گروه اجتماعی: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل با بیان اینکه امام عصر دریای رحمت است، افزود:اگر منتظر ظهور و عدل جهانی هستیم باید کارها را طبق فرامین قرآن کریم به پیش ببریم.

کاظم معاضدی‌عالی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، در رابطه با موضوع رابطه امید به زندگی و باور به موعود، تصریح کرد: مؤمن و مسلمان واقعی کسی است که خود را به حدی برساند که در خدمت امام زمان باشد.
وی با اشاره به اینکه اگرقلب انسان غیر ازخدمت به امام زمان(عج) باشد منتظرواقعی نیست، افزود: مومن و منتظر واقعی کسی است که تمام کارها واعمال خود را به خاطرامام زمان انجام دهد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: اگر ما مسلمانان به فکر ظهور امام خود هستیم باید از این دنیای مادی و زودگذر بگذریم و تمام اعمال و کارها را برای کسب رضایت خدا به پیش ببریم.
وی با بیان اینکه اگرانسان‌ها واقعا مهدوی‌گونه زندگی کنند فاصله‌ای با امام زمان نخواهند داشت وبا امام زمان خود زندگی خواهند کرد افزود: قطعا با این تصور فاصله بین امام ومومن دور نخواهد بود.
معاضدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دشمنان اسلام همواره سعی دارند ظهور امام زمان را کذب کنند ولی شیعیان همواره این ظهور را نزدیک می‌بینند.اعتقاد به ظهورامام زمان امید به زندگی را درانسان افزایش می‌دهد وهمچنین وقتی برای ظهورامام زمان(عج) مشخص نیست و تعیین وقت در روایات تکذیب شده است.
معاضدی با بیان اینکه امام عصر دریای رحمت است وبا آمدنش تمام گرفتاری‌ها را حل وفصل خواهد کرد، افزود:اگر منتظرظهور وعدل جهانی هستیم باید کارها را طبق فرامین قرآن کریم به پیش ببریم.
معاضدی گفت: علائم حتمی نشانه‌هایی است که حتما پیش از ظهور اتفاق خواهد افتاد و علائم غیر محتوم نشانه‌هایی است که ائمه(ع) علی‌رغم اینکه به عنوان نشانه‌ها از آن یاد کرده‌اند ولی بسته به علل، عوامل، شرایط و زمینه‌هایی است که اگر آن علل و زمینه ها محقق شود این علائم تحقق خواهد یافت.
وی گفت: اگر جوانان از هم اکنون دل و وجودشان را برای امام زمان(ع) آماده نکنند فردای حضور ایشان نیز هیچ تاثیری در قیام جهانی مهدوی ندارند.

captcha