هنر در دولت جمهوری اسلامی، هنری پاک است
کد خبر: 3309722
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
اسحاقی عنوان کرد:

هنر در دولت جمهوری اسلامی، هنری پاک است

گروه هنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هنر در دولت جمهوری اسلامی را هنری پاک عنوان کرد و گفت: هنر موسیقی، سینما و ... در جمهوری اسلامی به‌دور از انحرافات اجتماعی، سقوط و هبوط بوده و هنری پاک و متعالی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، امروز دهم خردادماه در جلسه هم‌اندیشی با مدیران خبرگزاری‌ها و سرپرستان روزنامه‌های سراسری در استان، تصریح کرد: هنر موسیقی، سینما و... در جمهوری اسلامی به دور از انحرافات اجتماعی، سقوط و هبوط بوده و هنری پاک و متعالی است و باید این هنر پاک را در کشور ارج نهاده و سعی کنیم هنرمندان را با همین سبک سرپا نگه ‌داریم.
وی وظیفه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را پشتیبانی از مطبوعات، رسانه‌ها، اهالی فرهنگ و هنر اعلام کرد و بیان نمود: اگر بتوانیم اصحاب قلم، مطبوعات، هنرمندان، ادبا و اهالی فرهنگ و هنر را پشتیانی کرده و در عمل به مسئولیت‌شان در قبال جامعه کمک نماییم در این صورت باید به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمره قبولی بدهیم .
اسحاقی از حمایت برنامه‌های آموزشی برای هنرمندان، خبرنگاران و... خبر داد و افزود: هر برنامه‌ آموزشی که برای ارتقاء بینش و دانش هنرمندان، اهالی فرهنگ، مطبوعات و رسانه‌ها ارائه داده شود حمایت کرده و همراهی می‌کنم .
وی با اعلام اینکه حمایت از برنامه‌های بازدید از روز‌نامه‌ و خبرگزاری‌های موفق در سطح کشور را به خانه مطبوعان استان اعلام نموده‌ام تصریح کرد: در کنار برنامه‌های بازدید از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با دعوت از اساتید مطرح کشور و حتی خارج از کشور در جهت ارتقاء دانش مطبوعات استان حمایت می‌کنم چرا که هر وقت احساس کنم که هنرمند، فعال فرهنگی، ادبی و یا خبرنگاری با برگزاری کارگاه آموزشی از تاریکی به نور، از ضعف به قوت و... حرکت می‌کند در حمایت از برگزاری آن لحظه‌ای تامل نمی‌کنم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با اشاره به مشکل بیمه خبرنگاران در سطح کشور و استان، تصریح کرد: باید مشکلات موجود در حوزه خبرگزاری و نشریات را حل کرده به زیبایی از این مشکلات عبور نماییم .
اسحاقی در پایان بیان نمود: باید در جامعه جریان آزاد اطلاع‌رسانی وجود داشته باشد و ما نیر سعی می‌کنیم این جریان آزاد در جامعه فراهم نماییم تا خبرنگاران با فراغ بال بتوانند به رسالت اطلاع‌‌رسانی خود عمل نمایند.

captcha