آزادسازی خرمشهر مسیر و سرنوشت جنگ را تغییر داد
کد خبر: 3306516
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
استادحسینی:

آزادسازی خرمشهر مسیر و سرنوشت جنگ را تغییر داد

گروه سیاسی: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر با رشادت‌ها و دلاوری‌های خود مسیر و سرنوشت جنگ را تغییر دادند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سردار علی استادحسینی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز روز یکم خردادماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر، طی سخنانی اظهار کرد: خرمشهر بعد از 19 ماه اشغال و بعد از 24 روز رزم بی‌امان به طور کامل آزاد شده و پرچم پرافتخار الله اکبر بر فراز مسجد جامع و پل تخریب شده خرمشهر قهرمان به اهتزاز در آمد.

وی افزود: فتح خرمشهر موجب شد که آمریکا و سایر قدرت‌های استعماری پس از شکست سنگین خود در این عملیات ناچار محاسبات نظامی خود را تغییر داده و از موضع تهاجم و حمله به موضع دفاعی روی بیاورند.

این مقام مسئول بیان کرد: رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر با رشادت‌ها و دلاوری‌های خود مسیر و سرنوشت جنگ را تغییر دادند و در مقابل جبهه دشمنان، ایستادگی کرده و خرمشهر را که ماه‌ها در دست اشغال دشمنان بود آزاد کرده و پیروزمندانه این خاک جاوید را حفظ کردند.

استادحسینی با بیان اینکه شهدای زیادی در راه آزادی خرمشهر تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است، گفت: البرز نیز از این قافله عقب نمانده و شهدایی تقدیم این حماسه جاوید کرده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران هیچ‌وقت زیر بار ظلم نرفته و نمی‌رود، گفت: ما از همه مظلومان در یمن، فلسطین و عراق دفاع می‌کنیم و با دشمنان اسلام قصد آشتی و دوستی نداریم.

وی ادامه داد: امروز دشمنان با جنگ نرم و روی آوردن به فشارهای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی می‌خواهند ما را به تسلیم وا دارند ولی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، بسیج و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی اجازه نخواهند داد.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه اگر از حسین(ع) دم می‌زنیم ولی راه فداکاری این امام بزرگوار را ادامه ندهیم، ارزشی ندارد، گفت: از مظلوم دفاع می‌کنیم و بر ظالم می تازیم؛ چرا که در حال حاضر مظلومان جهان چشم انتظار یاری ما هستند.

captcha