دوره تخصصی روانشناسی با رویکرد دینی برگزار می‌شود
کد خبر: 3233807
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
ویژه مشاوران حرم رضوی؛

دوره تخصصی روانشناسی با رویکرد دینی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم مطهر رضوی گفت: یک دوره تخصصی روانشناسی با رویکرد دینی ویژه مشاوران حرم مطهر رضوی به همت این اداره برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی از برگزاری یک دوره تخصصی روانشناسی با رویکرد دینی ویژه مشاوران حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: این نشست تخصصی طی دو روز متوالی 11 و 12 اردیبهشت‌ماه ویژه 10 نفر از مشاوران حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور اساتید برجسته کشوری در این دوره اظهار کرد: اولین نشست تخصصی، روز جمعه از ساعت 9 صبح در مرکز مشاوره حرم مطهر رضوی، واقع در سردرب غربی صحن جامع رضوی آغاز می‌شود و تا ساعت 19:30 در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به کار خود ادامه می‌دهد.

لسانی با بیان اینکه دومین نشست، شنبه از ساعت 8 صبح لغایت 17 بعد از ظهر برگزار خواهد شد، افزود: در این نشست‌ها، مشاوران حرم مطهر رضوی با حضور اساتیدی چون حجت‌الاسلام و المسلمین پسندیده، دکتر جان بزرگی و خانم نوری موضوعاتی چون مشاوره پیش از ازدواج را بررسی خواهند کرد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها، ارتقای سطح علمی و آشنایی هر چه بیشتر مشاوران حرم مطهر رضوی با آخرین دستاوردهای حوزه روانشناسی و مشاوره است.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی در ادامه از برگزاری جشن میلاد ویژه کودکان به مناسبت میلاد امیرمومنان(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: این جشن در روز شنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد که از 8 صبح آغاز و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت، بر این اساس زائران خردسال با ثبت‌نام به صورت گروهی در نوبت‌های یک ساعته می‌توانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

وی درباره محل برگزاری این جشن‌ها بیان کرد: سالن کبوترانه واقع در سردر غربی صحن جامع رضوی، محل برگزاری این جشن‌ها است و پیش بینی شده که بیش از دو هزار کودک در این برنامه حضور یابند.

لسانی افزود: آقایان دوستی، رمضان پور و کاتبی در این جشن‌ها با اجرای برنامه‌های شاد و مذهبی، کودکان را با معارف دینی و تاریخ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آشنا خواهند کرد که در پایان این ویژه برنامه هدایای فرهنگی توزیع می‌شود.

captcha