ثبت‌ نام مجدد بیمه فعالان قرآنی انجام می‌شود
کد خبر: 3194140
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰
در خراسان رضوی؛

ثبت‌ نام مجدد بیمه فعالان قرآنی انجام می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: ثبت‌ نام مجدد فعالان قرآنی برای بیمه از طریق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اظهار کرد: ثبت‌ نام مجدد فعالان قرآنی برای بیمه از طریق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی انجام می‌شود.

وی با اعلام این مطلب که بیمه فعالان قرآنی از 17 فروردین‌ماه به مدت سه ماه به تعلیق افتاده است؛ لذا فعالان قرآنی باید با مراجعه به سایت صندوق بیمه هنرمندان اقدام به ثبت‌ نام کنند، گفت: طی نامه‌ای که از طرف صندوق بیمه هنرمندان تهران به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ارسال شد، همه کسانی که در حالت تعلیق بیمه هستند پس از کسب تأیید فعالیت قرآنی از این اداره، می‌توانند برای ثبت‌نام مجدد اقدام کنند.

معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با عنوان این مطلب که تاکنون فعالان قرآنی زیادی برای جویاشدن علت تعلیق بیمه به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کرده‌اند، افزود: صندوق بیمه هنرمندان آمار دقیقی از فعالان قرآنی نداشته است، از همین رو برای ثبت آمار هنرمندان و فعالان قرآنی و همچنین، برای حذف کسانی که اکنون هنرمند یا فعال قرآنی نیستند، اقدام به ثبت‌ نام مجدد کرده است.

کاظمی‌ نسب با تأکید بر اینکه برخی از فعالان قرآنی از تعلیق بیمه خود آگاه نیستند، اظهار کرد: این افراد برای آگاهی از تعلیق بیمه به سایت صندوق بیمه هنرمندان مراجعه کنند که در صورت تعلیق پرونده بیمه، افراد می‌توانند با داشتن کارت یا گواهی‌نامه فعال قرآنی به مسئول آموزش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مراجعه کنند تا ثبت‌نام مجدد انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌ نام مجدد بیمه فعالان قرآنی تا پایان خردادماه جاری است، عنوان کرد: مهلت ثبت‌ نام از طریق صندوق بیمه هنرمندان اعلام شده، بر این اساس تلاش می‌شود با اطلاع‌رسانی به همه فعالان قرآنی که بیمه آن‌ها به تعلیق درآمده است اقدامات لازم برای ثبت‌نام مجدد صورت گیرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
بی بی رحیمه پقه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۳
0
0
فعالان قرآنی
captcha