لزوم برخورد جدی با گروه‌های تروریستی در مرزهای غربی و شرقی کشور
کد خبر: 3142880
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
در تذکر کتبی نمایندگان به وزیر کشور مطرح شد؛

لزوم برخورد جدی با گروه‌های تروریستی در مرزهای غربی و شرقی کشور

گروه سیاسی: بشیری و رستمیان، نمایندگان مردم پاکدشت و دامغان به وزیر کشور در مورد لزوم برخورد جدی با گروه‌های تروریستی در مرزهای غربی و شرقی کشور تذکر دادند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز، سه‌شنبه، 25 فروردین‌ماه به مسئولان اجرایی کشور که از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی‌نیا قرائت شد، به شرح ذیل است:

محمدمهدی مفتح، منتخب مردم تویسرکان به رئیس‌جمهور در مورد اجرای عادلانه کاهش یارانه نان.

بشیری، منتخب مردم پاکدشت به وزیر آموزش و پرورش در مورد لزوم اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان.

خسروی، منتخب مردم تربت حیدریه به وزیر راه و شهرسازی در مورد تسریع در حل جاده راه‌آهن شهرستان تربت و به وزیر نفت در مورد تسریع در گازرسانی روستاهای منطقه تربت حیدریه.

بشیری، منتخب مردم پاکدشت و رستمیان، منتخب مردم دامغان به وزیر کشور در مورد لزوم برخورد جدی با گروه‌های تروریستی در مرزهای غربی و شرقی کشور.

مقتدایی، منتخب مردم اصفهان به وزیر کار و رفاه اجتماعی در مورد اقدام به بیمه کردن پیک‌های موتوری و همچنین به وزیر اقتصاد در مورد ضرورت معافیت مالیاتی فروشندگان کتاب در استان اصفهان.

موسوی، منتخب مردم اهواز به وزیر نفت در مورد توضیح در خصوص علت برخورد نامناسب رئیس شرکت هواپیمایی نفت با کارکنان این شرکت.

رستمیان، بشیری و فتاحی، نمایندگان دامغان، پاکدشت و شهربابک به وزیر خارجه در مورد لزوم کاهش روابط دیپلماسی با کشور عربستان به دلیل رفتارهای نابخردانه اتباع این کشور و مسئولان آن علیه منافع‌مان.

captcha