بررسی نقش پرستاران در بهبود بیماران با الگوگیری از سیره حضرت زینب(س)
کد خبر: 2890440
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

بررسی نقش پرستاران در بهبود بیماران با الگوگیری از سیره حضرت زینب(س)

گروه سلامت: برنامه «سلام جوانی» شبکه رادیویی سلامت با موضوع «الگوپذیری از سیره حضرت زینب (س)» به بررسی نقش پرستاران در بهبود بیماران می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برنامه «سایبان آرامش»، رادیو سلامت امروز، پنجم اسفندماه، به موضوع «آرامش حق بیمار است» می‌پردازد.

این برنامه با حضور پریسا پرن، دکتری مشاوره به بحث و بررسی پیرامون نقش پرستاران در توانبخشی بیماران روانی مزمن می‌پردازد.

این برنامه، کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که به منظور ارتقای دانش و سواد سلامت روان جامعه در بخش‌هایی همچون نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌های صحیح و اصولی سلامت روان می‌پردازد.

برنامه 40 دقیقه‌ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می‌شود.

برنامه «سلام جوانی» شبکه رادیویی سلامت نیز، پنجم اسفند‌ماه، با حضور میرزابیگی، رئیس سازمان نظام پرستاری و عبدالرحمن غیاث، کارشناس مذهبی با موضوع «الگوپذیری از سیره حضرت زینب (س)» به بررسی نقش پرستاران در بهبود بیماران می‌پردازد.

این برنامه، به تهیه کنندگی بهرام رحمانی کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت از ساعت 19:10 به مدت 40 دقیقه با بخش‌هایی همچون گزارش، ناگفته‌های جوانی، پشت صحنه، یک فنجان سلامت، میکروفن آزاد از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می‌شود.

یادآور می‌شود، برنامه«سلام جوانی» از شنبه تا سه شنبه هر هفته با محور قرار دادن جوانان به عنوان مهمترین قشر جامعه امروز، دغدغه‌ها و چالش‌های آنان را به تصویر می‌کشد.

همچنین برنامه «حس خوب زندگی»، پنجم اسفند‌ماه، با موضوع «تحکیم بنیان و روابط خانوادگی» از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

حجت‌الاسلام صداقتی، کارشناس مذهبی با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» از ساعت 17:05 به مدت 80 دقیقه به این سوال که از انجام کدام کار در منزل لذت می‌برید و کدام کار را دوست ندارید؟ پاسخ می‌دهد.

این برنامه عصرگاهی به تهیه کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم این شبکه رادیویی است.

captcha