راه‌اندازی مراکز مشاوره ازدواج در مقابله با ۳۰۰ سایت همسریابی غیرمجاز
کد خبر: 2707455
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
گلزاری خبر داد:

راه‌اندازی مراکز مشاوره ازدواج در مقابله با ۳۰۰ سایت همسریابی غیرمجاز

گروه فضای مجازی: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰۰ سایت غیرقانونی و غیراخلاقی همسریابی گفت: مراکز مشاوره ازدواج از بهمن‌ماه سال جاری، در تهران آغاز به کار می‌کند.

محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به فعالیت بیش از 300 سایت غیرقانونی و غیراخلاقی همسریابی اظهار کرد: این سایت‌ها منشأ بروز مشکلات اجتماعی و خانوادگی ‌شده‌اند.

وی ادامه داد: هیچ یک از این سایت‌ها تحت نظارت و کنترل وزارت ورزش و جوانان نبوده و از وجاهت قانونی نیز برخوردار نیستند.

گلزاری تصریح کرد: در این راستا به منظور هدایت جوانان به راه‌اندازی مراکز تحت کنترل و تحت نظارتی اقدام کردیم که با شناسایی دختران و پسران متقاضی ازدواج، انجام مصاحبه و مشاوره با آن‌ها، به معرفی موارد مناسب به هم می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه اولین مرکز مشاوره رسمی با مجوزهای لازم و مورد تأیید وزارتخانه از اوایل بهمن‌ماه، کار خود را آغاز خواهد کرد، گفت: نزدیک به 20 مرکز در مرحله اول در تهران راه‌اندازی می‌شود.

گلزاری در ادامه افزود: کار ارائه آخرین تأیید‌یه‌هایی که باید برای هیئت دولت فرستاده شود نیز امروز، 24 دی‌ماه، در کارگروه مربوطه انجام می‌شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان در پایان سخنان خود یادآور شد: این مراکز مشاوره ازدواج به صورت حضوری فعالیت‌ می‌‌کنند و هیچ سایتی تحت این عنوان راه‌اندازی نمی‌شود.

captcha