آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر با بهره​گیری از فرهنگ دینی در گتوند
کد خبر: 2705047
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر با بهره​گیری از فرهنگ دینی در گتوند

گروه اجتماعی: کارگاه آموزشی پیشگیری از مصرف مواد مخدر با رویکرد استفاده از فرهنگ دینی در پیشگیری از آن، ۲ بهمن در شهرستان گتوند برگزار خواهد شد.

حجت‌‌الاسلام عبدالرحمان جمال، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از مصرف مواد مخدر با رویکرد استفاده از فرهنگ دینی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه آموزشی به‌مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و با رویکرد استفاده از مفاهیم و فرهنگ دینی تدوین شده است.

وی بیان کرد: کارگاه آموزشی پیشگیری از مواد مخدر با رویکرد فرهنگ دینی با حضور 80 مبلغ آقا و بانو، اعضای هیئت‌های مذهبی، مؤسسات و مراکز قرآنی شهرستان‌های شوشتر و گتوند برگزار خواهد شد.

جمال ضمن اشاره به اینکه این کارگاه یک روزه خواهد بود، گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان طی انعقاد 12 تفاهم‌نامه با ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اقدام به برگزاری این کارگاه آموزشی کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند عنوان کرد: در پایان برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از مواد مخدر به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه صادر می‌شود.

captcha