‌جشنواره فیلم عمار؛ زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای جوان و هنرمندان دینی
کد خبر: 2691917
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

‌جشنواره فیلم عمار؛ زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای جوان و هنرمندان دینی

گروه هنر: رئیس انجمن تئاتر شاهد اهواز اظهار کرد: ‌جشنواره فیلم عمار می‌رود که زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای جوان و تربیت هنرمندان دینی و انقلابی باشد.

مصطفی بوعذار، مدیر گروه تئاتر آیین مردم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، در‌خصوص جشنواره فیلم عمار گفت: در طی برگزاری 5 دوره از جشنواره فیلم عمار امروزه این جشنواره مردمی نه تنها ‌میان عموم مردم؛ بلکه به‌عنوان پایگاهی برای هنرمندان حرفه‌ای متعهد و ارزشی جایگاه خود را پیدا کرده به شکلی که شاهد حضور فیلم‌های ساختارمندی بودیم و استقبال و اقبال عموم مخاطبان از آثار منتخب مشهود بود.

به گفته رئیس انجمن تئاتر شاهد اهواز جریان جشنواره فیلم عمار می‌رود که زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای جوان و تربیت هنرمندان دینی و انقلابی باشد.

وی ادامه داد: تقدیر از خانواده‌های شهدا و هنرمندان پیشکسوت انقلابی خوزستان حرکت ارزشمندی بود که می‌بایست همه ساله با همت و مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی و هنری به صورت باشکوه‌تر برگزار شود. اهدای جوایز هنرمندان برگزیده از دست خانواده‌های شهدا نکته قابل توجهی است که حامل پیام ارزشمندی بود و متأسفانه در سطح رویدادهای فرهنگی ـ هنری کمتر اتفاق می‌افتد.

این کارگردان خوزستانی اظهار کرد: رویدادهایی مثل جشنواره فیلم عمار به دلیل مردمی بودن و ارتباط شفاف و بی‌واسطه با عموم مخاطبان بی‌آنکه دستگاه‌ها و ادارات را آن چنان درگیر خود کند، برخلاف جشنواره‌های دیگر، نشانگر این است که جشنواره‌ها و رویدادهای مهم می‌تواند با کمتری امکانات و هزینه‌ها بیشترین تأثیرگذاری را در عموم مردم به‌ویژه جوانان بگذارد و ‌میان هنرمندان به‌عنوان یک دغدغه جدی مطرح شود.

captcha