حاملان قرآن در قیامت همنشین انبیا هستند
کد خبر: 2689590
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۳

حاملان قرآن در قیامت همنشین انبیا هستند

گروه سیاسی: امام جمعه رفسنجان گفت: تربیت فرزندان بر‌پایه سه خصلت محبت پیامبر(ص)‌، محبت اهل‌ بیت‌(ع) و خواندن قرآن انجام شود، زیرا حاملان قرآن روز قیامت زیر سایه خداوند همنشین انبیا هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان روز گذشته، 19 دی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تأکید بر رعایت تقوا گفت: با پرهیز از گناهان زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم.
وی افزود: اگر بخواهیم با چهره‌های نفاق که در کشورهای اسلامی حاکم هستند و موانع اتحاد مسلمانان به‌شمار می‌روند و در سوریه، عراق، بحرین، فلسطین و سایر کشورهای مسلمان جنایت می‌کنند و شیعه و سنی را به جان هم می‌اندازند پیروز شویم‌ با اصلاح از درون‌ و مقابله با تهاجمات از بیرون پیروزی به‌وجود آید.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور با بیان اینکه وضعیت آب شهرستان رفسنجان بحرانی است، افزود: همه مسئولان باید به فکر باشند، آب شرب و کشاورزی این منطقه بحرانی است و تابستان آینده به مشکل برخورد خواهیم کرد، از استاندار خواستار پیگیر دو حلقه چاه متعلق به شهرستان هستیم که سال‌ها مسدود بوده و وصل به شبکه نشد‌ه‌اند.
وی با اشاره به دغدغه کشاورزان در زمینه کم‌آبی بیان کرد: با وجود کم‌آبی و خشکسالی کشاورزان باید از منابع موجود بهره‌بری لازم را داشته باشند و صرفه‌جویی کنند، استفاده بیش از حد مجاز حرام است.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به رونق صنعت در شهرستان اظهارکرد: زیرساخت‌ها باید فراهم شود تا فضای شهرستان از کسالت خارج شود، رفسنجان باید به کارگاه مهم صنعتی تبدیل شود.
وی تصریح کرد: 19 دی ماه مصادف با قیام خونین مردم قم در سال 56 است که سرآغاز پیروزی نهضت انقلاب شد و این روز را گرامی می‌داریم.
امام جمعه رفسنجان با تبریک میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) افزود: پیامبر(ص) اسوه مهرورزی و اخلاق بودند و داشتن اخلاق خوب  مهم‌ترین لازمه زندگی است.
وی بیان کرد: امام جعفر صادق(ع) هم بزرگ‌ترین دانشگاه عالم را تأسیس کردند و بیش از یک هزار سال از تأسیس دانشگاه امام صادق (ع) می‌گذرد و عالمان زیادی از این دانشگاه بیورن آمدند که یکی از برکات تربیتی این حوزه امام خمینی (ره) است.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: تربیت فرزندان بر پایه سه خصلت محبت پیامبر(ص)‌، محبت اهل‌بیت (ع) و خواندن قرآن انجام شود، زیرا حاملان قرآن روز قیامت زیر سایه خداوند همنشین انبیا خواهند بود.

captcha