تجليل از استادان و معلمان قرآن دانشكده مطالعات تطبيقی قرآن شيراز
کد خبر: 2316851
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰

تجليل از استادان و معلمان قرآن دانشكده مطالعات تطبيقی قرآن شيراز

گروه فعاليت‌های قرآنی: مراسم تجليل از استادان و معلمان قرآن، امروز در دانشكده مطالعات تطبيقی قرآن كريم شيراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری قرآن ايران(ايكنا) به شيراز، به مناسبت روز معلم مراسم تجليل از استادان و معلمان قرآن كريم، امروز، چهارشنبه، 13 ارديبهشت‌ماه، در دانشكده مطالعات تطبيقی قرآن كريم شيراز برگزار ‌شد.
بنابر اين گزارش، اين مراسم با تلاوت آياتی از قرآن كريم توسط سروستانی، قاری ممتاز استان فارس آغاز شد، سپس سرود جمهوری اسلامی ايران پخش شد.
در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمين راغبی، رئيس دانشگاه علوم و معارف قرآن كريم طی سخنانی گفت: در فرهنگ دينی ما به معلم و متعلم اهميت ويژه ای داده اند تا جايی كه نگاه كردن بر روی عالم عبادت تلقی شده است.
وی در ادامه افزود: عالم الهی الگوی ديگر اعضای جامعه محسوب می‌شود و كار يك استاد و معلم دينی و قرآنی تنها انتقال دانش، معانی و معارف نيست، بلكه انتقال فضائل اخلاقی در كنار اين كار قرار دارد و به اين وسيله رفتار، كردار و منش مربی قرآن كريم برای قرآن آموزان الگو می‌شود.
رئيس دانشگاه علوم و معارف قرآن كريم اظهار كرد: معلم قرآنی می‌تواند با ارئه راهكارهای كه از قرآن كريم و منابع دينی استخراج می‌كند، متعلمان را در راه صحيح و مستقيم قرار دهد و مربی قرآن بود فضيلتی است كه نصيب هر فردی نمی‌شود.
گزارش ايكنا حاكی است، در ادامه از حجت‌الاسلام و المسلمين سيدعلی ميرآفتاب از دانشكده علوم قرآنی شيراز، حجت‌الاسلام و المسلمين اكبری از دانشكده علوم قرآنی ملاير، حجت‌الاسلام و المسلمين نوروزی از دانشكده علوم قرآنی خوی، حجت‌الاسلام و المسلمين سبحانی از دانشكده علوم قرآنی مراغه، حجت‌الاسلام و المسلمين نصيری از دانشكده قرآنی قم، مجيد محمدی از دانشكده علوم قرآنی كرمانشاه، خاكپور از دانشكده علوم قرآنی زاهدان و آريان‌فر از دانشكده علوم قرآنی بجنورد به عنوان استادان برتر تجليل و تكريم به عمل آمد.
در اين مراسم از قهرمان مددلو از دانشگاه علوم قرآنی خوی و احمد داوری از دانشگاه علوم قرآنی مراغه به عنوان معاونان نمونه دانشگاه علوم و معارف قرآن كريم تكريم به عمل آمد، همچنين سيدباقر حجتی از از دانشگاه علوم قرآنی قم و مجيد معارف از دانشگاه علوم قرآنی تهران به عنوان استادان برتر اين دانشگاه معرفی شدند.
محمدعلی قسمتی، وفادار كشاورز، محمدصابر مزيدی، محمدعلی نعمت الهی، غلامرضا محمدزاده، سعيد كوشكی جهرمی، سيدخداكرم فلاحی، عليرضا فارسی‌نژاد، محمدهادی طلعتی، عبدالعلی شكر، محمدمهدی رضوانی، علی اكبر جعفريان، زينب روستايی، ناهيد بارزی، محمدجواد سلمان پور، زهرا معارف، فاطمه كيانی، راضيه سلمان پور، سميه ذوالقرنيا، فهيمه خراطی و محبوبه آزادنيان به عنوان استادان برتر و برگزيده دانشكده مطالعات تطبيقی قرآن شيراز تجليل و تكريم شدند.
captcha