اعلام اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن سپاه محمد رسول‌الله(ص)
کد خبر: 2057943
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۴

اعلام اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن سپاه محمد رسول‌الله(ص)

گروه فعاليت‌های قرآن: مرحله نهايی مسابقات قرآن كريم و اذان سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در دو بخش بانوان و آقايان برگزار شد و اسامی نفرات برتر آن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، اين مسابقات در پنج رشته حفظ، تحقيق، ترتيل، مفاهيم و اذان به داوری اساتيد بين‌المللی قرآن «بهروز ياريگل» داور تجويد، «رحيم خاكی» داور صوت و لحن و «آقائی» داور وقف و ابتدا برگزار شد.
در مجموع تعداد 31 نفر از برگزيدگان رتبه‌های اول تا سوم هر رشته به مسابقات نهايی سپاه پاسداران كه در بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، راه يافتند.
محمد‌صادق رضائی، بهمن محرم‌زاده، محمد خورشيدی همگی از نيروهای رسمی و حسين محمدی از نيروهای وظيفه به ترتيب در حفظ 20، 15، 10 و 5 جزء رتبه‌های اول را به دست آوردند.
مجيد ساريخانی و شهسوار پاسبان هر دو از نيروهای رسمی به ترتيب رتبه‌های اول و دوم قرائت تحقيق را به دست آوردند، همچنين اكبر مذهبی و عليرضا ابراهيمی از نيروهای وظيفه رتبه اول و دوم رشته قرائت تحقيق را به دست آوردند.
در رشته قرائت ترتيل نيز امير رازی و حسن عباسيان از نيروهای رسمی به ترتيب رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند و سيد‌نورالله مرتضايی و سيد‌هادی اعجازی از نيروهای وظيفه رتبه اول و دوم را كسب كردند.
مهدی عرب نظرگاه و ابوالفضل ذبيحی از نيروهای رسمی رتبه اول و دوم بخش اذان و رضا منصورنيا و عليرضا بصيری هر دو از نيروهای وظيفه رتبه اول و دوم اين بخش را از آن خود كردند.
سعدی جلالوند از نيروهای رسمی در بخش مفاهيم سطح 1 رتبه اول را به دست آورد. حسين عسكری از نيروهای رسمی در بخش مفاهيم سطح 2 رتبه اول را به دست آورد. حسن نبأی هم از نيروهای رسمی رتبه دوم مفاهيم سطح 2 و محمد جانی‌پور و محمد مهدی آموزنده از نيروهای وظيفه رتبه اول و دوم مفاهيم سطح 2 را كسب كردند.
در بخش بانوان مرضيه زاغری رتبه اول تحقيق را به دست آورد. عصمت زرچينی و سميه گودرزی نيز رتبه‌های اول و دوم رشته ترتيل را به دست آوردند. منصوره بنائی، طيبه هميشه‌بهار و مرضيه آشتی‌جو نيز رتبه‌های اول تا سوم رشته مفاهيم سطح 2 را به دست آوردند.
همچنين زهره ثمنی، اعظم ‌زاده‌باشی و زهرا عنايت‌زاده نيز رتبه‌های اول تا سوم مفاهيم سطح 1 را كسب كردند.
captcha