توجه به باورهای دینی؛ اساس کار نیروی انتظامی
کد خبر: 1457566
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
امیری‌مقدم عنوان کرد:

توجه به باورهای دینی؛ اساس کار نیروی انتظامی

گروه اجتماعی: فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، توجه به باورهای دینی را اصل و اساس کار نیروی انتظامی عنوان کرد و یادآور شد: پلیسی که در خدمت مردم است باید دینی و ولایی بوده و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد زیرا فرمانده اصلی نیروی انتظامی، رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سردار بهمن امیری‌مقدم، فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، ظهر امروز، 14 مهرماه در دیدار فرماندهان، درجه‌داران و کادر نیروی انتظامی خراسان رضوی با امام جمعه مشهد بیان کرد: برای مجموعه ما افتخار بزرگی است که هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در دهه ولایت قرار گرفته است.

امیری‌مقدم با بیان اینکه جمع حاضر از حمع تمام کارکنان نیروی انتظامی استان هستند، گفت: امسال میان کارکنان این نهاد در چهار سطح منطقه‌ای، استانی، شهرستانی و کشوری مسابقات قرآن برگزار شد که مرحله کشوری آن در شهر مشهد قرار داشت.

وی افزود: در این میان، از بین رشته‌های قرائت، اذان و حفظ کل قرآن کریم هفت نفر از مجموعه استان خراسان رضوی رتبه‌هایی را کسب کردند، همچنین نیروی انتظامی استان خراسان رضوی نیز در ایام ماه مبارک رمضان، 400 کلاس تفسیر، تلاوت و ترتیل را میان اعضای خود برگزار کرده است.

وی، توجه به باورهای دینی را اصل و اساس کار نیروی انتظامی عنوان کرد و یادآور شد: پلیسی که در خدمت مردم است باید دینی و ولایی بوده و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد زیرا فرمانده اصلی نیروی انتظامی، رهبر معظم انقلاب است.

فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه مجموعه مطبوعش بالاترین کیفیت را در فوریت‌های پلیسی داشته‌ است، عنوان کرد: یکی از بحث‌های ما فرایند خوشایندسازی در کادر کلانتری است ما از همکاران درخواست کرده‌ایم که از مردم دعوت کنند به کلانتری‌ها بیایند و آن‌ها در جریان عملکرد بهتر پلیس قرار گیرند.

وی با اشاره به توانائی‌های پلیس در کشف جرم گفت: پلیس‌ در مجموعه نیروی انتظامی باید متخصص و در کشف جرم توانا باشد که این توانائی را ما در موضوعاتی همچون مقابله و متلاشی شدن باندهای سرقت از طلافروشی و بانک‌ها را در مجموعه خود شاهد بوده‌ایم.

فرماندهی انتظامی استان خراسان رضویابراز کرد: این تمهیدات به اینجا خلاصه نشده و روان‌سازی در مسئله ترافیک و کاهش تلافات در تصادفات می‌شود زیرا در محدوده جائی مانند حرم مطهر رضوب بیش از 400 هزار دستگاه در حال تردد است.

وی  با بیان اینکه درباره برخورد با بدحجابی همکاران ما در راهور، پلیس اطلاعات در قالب افزایش گشت ارشاد فعالیتهایی را انجام داده اند، اظهار کرد: در این جهت دوره‌های بصیرت افزایی به کارکنان مجموعه ما کمک بسیاری کرده است، این دوره ها هم در شهر مشهد و هم در شهر مقدس قم همراه با تجلیل از خانوداه های شهدای ناجا برگزار می‌شود.

امیری‌مقدم درباره طرح پلیس خادم گفت: در این طرح کارکنان نیروی انتظامی در سراسر کشور طی 10 روز به صورت چرخشی در حوزه حرم مطهر رضوی و فرودگاه به همکاران ما در خراسان رضوی کمک می کنند.

فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، درباره پلیس افتخاری نیز ابراز کرد: ما 1000 نفر را جذب کرده‌ایم تا در کنار تخصص‌هایی که دارند به صورت افتخاری به ما کمک کنند.

captcha