گروه‌‌های تکفیری؛ دست‌نشانده استکبار برای جلوگیری از پیشرفت اسلام در جهان
کد خبر: 1428305
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
ماموستا حسینی بیان کرد:

گروه‌‌های تکفیری؛ دست‌نشانده استکبار برای جلوگیری از پیشرفت اسلام در جهان

گروه سیاسی: امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه گروه تکفیری دست‌نشانده استکبار برای جلوگیری از حرکت روبه رشد اسلام در جهان است، بیان کرد: این گروه در واقع آتشی است که به جان مسلمانان افتاده و امنیت و آرامش آنان را در برخی از کشورها سلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا سیداشرف حسینی، امام جمعه موقت سنندج در آئین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج، گفت: ظلمی را که یهود بیش از 60 سال است در کشور فلسطین بر مسلمانان روا می‌دارد، امروز گروه‌های تکفیری از جمله داعش با نام اسلام در کشورهای مسلمان پیاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه گروه داعش در حقیقت دست‌نشانده استکبار برای ضربه‌زدن به پیکره اسلام است، افزود: گروه تکفیری داعش که از استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی نشأت گرفته است، در مسیر ظلم 60 ساله صهیونیست‌ها به مسلمانان قرار دارد.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه امروزه توسط این گروه‌های تکفیری به نام اسلام، آتش به جان و مال مسلمانان زده می‌شود، اظهار کرد: دین اسلام، تعدی به جان هیچ انسانی را قبول ندارد و از خدا می‌خواهیم امت اسلامی را از این بلا و مصیبت نجات دهد.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام برای ضربه‌زدن به دین اسلام از هر مسیری ورود پیدا می‌کنند و این مسلمانان هستند که باید با هوشیاری و بصیرت مانع تحقق اهداف شوم آنان شوند.

ماموستا حسینی با بیان اینکه گروه تکفیری دست‌نشانده استکبار برای جلوگیری از حرکت روبه رشد اسلام در جهان است، بیان کرد: این گروه در واقع آتشی است که به جان مسلمانان افتاده و امنیت و آرامش آنان را در برخی از کشورها سلب کرده است.

وی بر بیداری مسلمانان به ویژه مردم متدین کردستان در راستای مقابله با این توطئه دشمن تأکید کرد و افزود: از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهیم به برکت ماه رمضان امنیت و آسایش به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه هر جامعه‌ای از ما نگیرد.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، عنوان کرد: کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنان از دستورات دین مبین اسلام است که همه باید در راستای انجام این رسالت گام بردارند.

وی در پایان از پرداخت زکات به‌عنوان بستری برای تحقق این دستور الهی نام برد و یادآورشد: مسلمانان باید با پرداخت زکات مال خود بستر را برای رفع مشکلات قشر نیازمند و تحقق عدالت اجتماعی در جامعه فراهم کنند.

captcha