نام‌نویسی از نیروهای متخصص خوزستانی جهت مرمت و بازسازی حرم حضرت زینب(س)
کد خبر: 1427218
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

نام‌نویسی از نیروهای متخصص خوزستانی جهت مرمت و بازسازی حرم حضرت زینب(س)

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: این ستاد به نیروهای متخصص، فنی و ماهر به منظور مرمت و بازسازی نقاط آسیب‌دیده حرم حضرت زینب کبری(س) به صورت متبرع نیاز فوری دارد.

محمدتقی چارمحالی، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به مرمت و بازسازی نقاط آسیب‌دیده مصلای حرم حضرت زینب(س) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان گفت: با توجه آسیب‌دیدگی سقف مصلای حرم حضرت زینب(س) و نقاطی از اطراف‌ حرم در اثر تحرکات گروه‌های تروریستی در دمشق و انفجاراتی که در نزدیکی حرم حضرت زینب(س) صورت گرفت و همچنین فرسودگی‌هایی که از قبل وجود داشت، پس از بررسی کارشناسنانه، مرمت این نقاط آسیب‌دیده ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان محول شد.

وی اعتبار پروژه‌ را بالغ بر 7 میلیارد ریال ارزیابی کرد و گفت: تاکنون 22 نیروی متخصص در قالب 2 گروه جهت انجام تعمیرات به سوریه اعزام شده‌اند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به منظور مرمت و بازسازی نقاط آسیب‌دیده حرم حضرت زینب کبری(س) علاوه بر نیاز به کمک‌های نقدی و غیرنقدی متبرعین به نیروهای متخصص، فنی و ماهر در امورات، مهندسی عمران، تعمیرکار ایرکاندیشن، نجار، رنگ‌آمیز پلی‌استر و کاشی‌کار به صورت متبرع نیاز فوری دارد.

چارمحالی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به ستادهای تابع در شهرهای استان مراجعه و یا با تلفن‌های 3360100- 3365553- 2235268-0611 تماس حاصل کنند.

captcha