ضرورت حضور جدی مؤسسه‌های فرهنگی و قرآنی در طرح اوقات فراغت
کد خبر: 1418432
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳

ضرورت حضور جدی مؤسسه‌های فرهنگی و قرآنی در طرح اوقات فراغت

گروه اجتماعی: مدیرکل ارشاد جنوب کرمان بر ضرورت حضور جدی آموزشگاه‌های آزاد هنری و مؤسسه‌های فرهنگی و قرآنی در طرح اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیروز دوشنبه، 26 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: اوقات فراغت جوانان یکی از مهم‌ترین زمینه‌ها برای برنامه‌ریزی در راستای ارائه آموزش‌های هنری و فرهنگی به قشر عظیم علاقه‌مند به هنر در جنوب کرمان است که بخش مهمی از این وظیفه‌های هنری به آموزشگاه‌های آزاد هنری اختصاص دارد.

وی افزود: دوری از آسیب‌های اجتماعی که جوانان را تهدید می‌کند باید مد نظر مسئولان قرار گیرد که این امر نیز می‌تواند با غنی‌سازی هرچه بهتر اوقات فراغت جوانان حاصل شود.

حجت‌الاسلام حسینی تابستان را فرصتی مغتنم برای شکوفایی استعدادهای هنری جوانان در عرصه‌های مختلف ذکر کرد و یادآور شد: هنرآموزی زمینه‌ساز رشد فکری جوانان و دانش‌آموزان در آینده است که باید مورد توجه جدی همه به‌ویژه خانواده‌ها قرار گیرد.

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان از حضور جدی آموزشگاه‌های آزاد هنری و مؤسسه‌های فرهنگی و قرآنی در اوقات فراغت خبر داد و افزود: آموزشگاه‌های آزاد و مؤسسات فرهنگی و قرآنی در تمام فصول سال به‌ویژه تابستان آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی اعم از مقدماتی، پیشرفته و تخصصی را دارند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون 14 آموزشگاه آزاد هنری در جنوب کرمان در حال فعالیت در زمینه هنرهای تجسمی، سینمایی، موسیقی، خوشنویسی و تئاتر هستند. هنرآموزی در صدر اهداف غنی‌سازی اوقات فراغت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان قرار دارد.

captcha