کم‌رنگ‌شدن باورهای دینی؛ ریشه بسیاری از مشکلات جامعه
کد خبر: 1417678
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد:

کم‌رنگ‌شدن باورهای دینی؛ ریشه بسیاری از مشکلات جامعه

گروه اجتماعی: ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی فرهنگی جامعه به‌ویژه در بعد زنان ناشی از عدم توجه کافی به بسیاری از ارزش‌های اخلاقی و یا کم‌رنگ شدن باورهای دینی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز گذشته، 24 خرداد در نشست جمعیت بانوان فعال و فرهیخته فرهنگی با اشاره به مشکلات فرهنگی دارای اولویت در استان، گفت: ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی ـ فرهنگی جامعه به‌ویژه در بعد زنان ناشی از عدم توجه کافی به بسیاری از ارزش‌های اخلاقی و یا کم‌رنگ شدن باورهای دینی است.

وی اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در کانون اصلاح و تربیت و زندان‌ها به‌سر می‌برند نیازمند یک برنامه عملیاتی در‌خصوص کاهش معضل موجود خود هستند.

حجت‌الاسلام قربان‌پور اضافه کرد: حضور بانوان فرهیخته فرهنگی در متن جامعه یک ضرورت است؛ چراکه در تصمیم‌گیری‌های درست مؤثرتر است.

مریم حسینی، دبیر جمعیت بانوان فعال و فرهیخته فرهنگی استان مرکزی نیز در این نشست ضمن قرائت مصوبات جلسه قبل و پاسخ به آن، موارد تکمیلی طرح آموزش تحکیم خانواده با رویکرد پیشگیری از فروپاشی خانواده را به حاضران ارائه داد.

همچنین در این نشست هر یک از اعضا نظرات خود را در‌خصوص موارد تکمیلی طرح مذکور ارائه دادند.

یادآور می‌شود، بازدید تعدادی از بانوان فرهیخته فرهنگی استان مرکزی از مراکز بند نسوان اداره‌کل زندان‌ها و همچنین کانون اصلاح و تربیت دختران و همچنین ارائه نظرات درباره نحوه گسترش فعالیت‌های جمعیت بانوان فرهیخته از جمله مصوبات این جلسه بود.

captcha