لزوم تلاش برای پیشرفت کشور در سایه حفظ اقتدار اسلامی
کد خبر: 1415694
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد:

لزوم تلاش برای پیشرفت کشور در سایه حفظ اقتدار اسلامی

گروه سیاسی: خدمتگزار فرامین مقام معظم رهبری را سند پیشرفت کشورمان دانست و گفت: مسئولان با تعهد و اخلاص در سایه اقتدار اسلامی برای پیشرفت ایران تلاش کنند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی امروز، 19 خرداد  در مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله(ص) بیرجند اظهار کرد: تمام سربازان و درجه‌دارانی که در سنگر خدمت به کشور اسلامی هستند باید در پاسداری از ارزش‌های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنند.



وی با بیان اینکه در حال حاضر سربازان با حضور خود در مراکز آموزشی بهترین آموزش‌های نظامی را فرا می‌گیرند، افزود: این جوانان غیور باید در همه عرصه‌های کشور اسلامی با تمام وجود خدمت، تلاش و فداکاری کرده و در مقابل همه کشور‌های استکبار جهانی ایستادگی کنند.



استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: به برکت خون شهدا، جانبازان، ولایت فقیه و حضور مردم در همه صحنه‌ها به جامعه جهانی اثبات شده است که کشور جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل آماده حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده و در این رابطه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.



خدمتگزار با اشاره به اینکه اگر امروزه ایران به‌عنوان یک کشور توانمند در دنیا می‌‌درخشد به برکت حضور جوانان در همه عرصه‌ها است، گفت: پیشرفت‌های کشور عزیزمان در همه عرصه‌های نظامی، اجتماعی، تکنولوژی و سیاسی به برکت خون شهدا، حضور مردم و شما سربازان به‌عنوان مرزداران ایران اسلامی است.



اعتقاد قلبی نیرو‌های مسلح رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود



استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باور و اعتقاد قلبی نیرو‌های مسلح رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، بیان کرد: نظام ستمشاهی سراسر مسلح بود و تمام آموزش‌های نظامی را فرا گرفته بود تا در برابر اعتقادات و باورهای سربازان انقلاب که با خدای خود یک میثاق و تعهد الهی بسته بودند، بایستد اما شکست خوردند.



خدمتگزار با اشاره به اینکه تک تک واژه‌های سوگندنامه جمهوری اسلامی ایران خود بهترین درس برای سربازان است، افزود: سربازان باید در این رابطه تلاش کنند و این سوگندنامه را سرلوحه کار خود قرار دهند.



وی با بیان اینکه همه ما باید در سنگر خدمت به مردم با خدای متعال تعهد ببندیم، گفت: همانطور که شهدا و جانبازان و مردم ولایی در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و در انهدام گروه‌های تروریستی با موفقیت عمل کرده‌اند ما نیز در مقابل تمام کسانی که به‌دنبال عدم پیشرفت کشورمان هستند ایستادگی می‌کنیم و نقشه‌هایشان را  تحت نظر فرمانده کل قوا نقش برآب می‌سازیم.



فرامین مقام معظم رهبری سند پیشرفت کشورمان است



خدمتگزار فرامین مقام معظم رهبری را سند پیشرفت کشورمان دانست و یادآور شد: اگر همه ما به فرامین رهبر جمهوری اسلامی ایران که چیزی جز پیشرفت و بزرگی ایران اسلامی دنبال نمی‌کند وفادار بمانیم مسلماً به‌عنوان کشوری نمونه و سرمشق در سطح جهان قرار خواهیم گرفت.



وی با اشاره به اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بهترین کشور در سطح دنیا است، افزود: در دیگر کشور‌های جهان با کوچکترین درگیری کل سیستم اداری آن‌ها از هم می‌پاشد ولی در کشور ما با وجود مشکلات به‌خوبی شاهد پیشرفت انقلاب و کشور هستیم.



استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سربازان با آموزش‌هایی که فرا می‌گیرند باید در پاسداری از مرز‌های کشورمان نظم و آرامش را به مردم هدیه کنند، بیان کرد: باید همه با تعهد و اخلاصی که در ما ایجاد شده است در سایه اقتدار اسلامی در کنار همدیگر برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش کنیم.



خدمتگزار ادامه داد: در حال حاضر بازاریان در عرصه تنظیم بازار، اساتید دانشگاه در کلاس درس، طلاب در آموزش بارورهای دینی و تمام افرادی که در میادین مختلف با آرامش خدمت می‌کنند در گروی فعالیت سربازان غیور کشورمان در عرصه نظامی هستند.



تعهد؛ رمز موفقیت



وی با بیان اینکه ما به اعتقادات و باور‌های دینی تک تک افراد جامعه باور داریم، اظهار کرد: تنش و درگیری در کشور‌های غربی نشان از این است که ظرفیت‌های خود را به‌خوبی نشناخته‌اند.



استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هر کسی در جامعه نسبت به انقلاب تعهدی دارد، اظهار کرد: همه ما تعهدی نسبت به جامعه داریم و تا زمانی که این تعهد وجود دارد در جامعه جای هیچ نگرانی نیست.



خدمتگزار در پایان گفت: اگر همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم با اخلاق و تعهد به وظایف خود عمل کنیم کشورهای استکبار جهانی هر فشاری که به کشورمان وارد کنند موفق نخواهند بود و ما هر روز جدی‌تر و با سرعت بیشتر به اهداف عالی انقلاب دست خواهیم یافت.

captcha