برگزاری جشنواره «شما طرح یک حماسه را می‌بینید» در رامسر
کد خبر: 1410566
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

برگزاری جشنواره «شما طرح یک حماسه را می‌بینید» در رامسر

گروه هنر: همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر جشنواره «شما طرح یک حماسه را می بینید» در کانون پرورش فکری رامسر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، کانون پرورش فکری رامسر میزبان برگزاری جشنواره «شما طرح یک حماسه را می بینید» بود.

بر اساس این گزارش این جشنواره امروز یکشنبه، چهارم خرداد ماه 93 با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز رامسر و دفتر فرهنگ اسلامی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.

در این جشنواره که بیش از ۲۰ از نفر از اعضای کانون و دانشجویان شرکت داشتند، حماسه سوم خرداد با رویکرد کودک و نوجوان و تفکر صلح جهانی برای کودکان دنیا تصویر سازی شد.

به گزارش ایکنا در این جشنواره ضمن بیان دیدگاه جهانی ایرانیان بر زندگی توام با صلح و  تاسی به حبل المتین اسلام، در نهادینه کردن فرهنگ اسلامی برادری و عدالت جهانی تا انقلاب امام صلح و رحمت، منجی عالم  بشریت مهدی موعود(عج) تاکید شد.

بر اساس این گزارش، محمودیان، استاد رشته هنر دانشگاه آزاد اسلامی رامسر  ضمن دعوت از دانشجویان بر تفکر پیرامون  حوادث ماندگار انقلاب و جاوادنه نمودن آن در قاب تصویر بر ارتباط نسل کودک و نوجوان با دانشجویان، جهت ارائه طرح‌های نو و خلاق در این حوزه تاکید کرد.

گفتنی است: محمودیان همراه با دانشجویان و اعضای کانون، شعر معروف «کجایید ای شهیدان خدایی / بلا جویان دشت کربلایی» را خوشنویسی کردند.

captcha