منتظر واقعی با خودسازی و انجام وظیفه اجتماعی چشم انتظار فرج است
کد خبر: 1409267
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

منتظر واقعی با خودسازی و انجام وظیفه اجتماعی چشم انتظار فرج است

گروه اجتماعی: مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان زابل گفت: انسان منتظر، یک انسان معترض است که از وضع موجود راضی نیست، از هر گناهی متنفر است و با خودسازی و انجام وظیفه اجتماعی خود، چشم انتظار فرج است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، حسن معزّی، مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان زابل، در نشست ساماند‌هی مراسم بزرگداشت نیمه شعبان که روز گذشته، سه‌شنبه 30 اردیبهشت در زابل برگزار شد، گفت: انسان منتظر، یک انسان معترض است که از وضع موجود راضی نیست، از هر گناهی متنفر است و با خودسازی و انجام وظیفه اجتماعی خود، چشم انتظار فرج است.
مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) زابل در ادامه افزود: زمانی می‌توانیم ادعا کنیم که جزو منتظرین هستیم که سه نوع آمادگی را در خود ایجاد کنیم: آمادگی جسمی، روحی و فکری.
وی بیان کرد: به استناد آیات و روایات، باید بدنی سالم و نیرومند در برابر دشمنان داشته باشیم که سلامتی جسمی با ورزش و تفریح سالم حفظ خواهد شد. آمادگی روحی یعنی از دلبستگی‌های دنیوی بگذریم و محبت‌های مادی را کنار بگذاریم تا آمادگی روحی پیدا کنیم و هیچ تعلق خاطری به مادّیات نداشته باشیم.
مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) زابل در پایان ابراز کرد: آمادگی فکری نیز به این معناست که با مطالعه و تحقیق و پژوهش به معرفت و بصیرت لازم برسیم تا بتوانیم شبهات را جواب داده و تفکر مهدوی را تبلیغ کنیم.

captcha