دفاع از ارزش های والای نظام اسلامی از رسالت های هنرمندان است
کد خبر: 1392656
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
حجت الاسلام نکونام:

دفاع از ارزش های والای نظام اسلامی از رسالت های هنرمندان است

گروه هنر: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دفاع از ارزش های والای نظام اسلامی را از رسالت های هنرمندان بسیجی دانست و گفت: وظیفه ترویج فرهنگ اسلامی و دینی و تحقق شعار سال رسالت هنرمندان بسیجی را دوچندان می کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌لمللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه درچهارمحال و بختیاری 20 فروردین در دیدار جمعی از هنرمندان بسیجی استان با وی، نقش و رسالت خطیر و مهم هنرمندان بسیجی در این عرصه را تشریح کرد.

وی اظهارکرد: هنرمند باید با قلمش و با خلق آثار هنری، میدان وسیع در عرصه هنر ایجاد کند و بستر لازم را برای سایر هنرمندان فراهم کند.

حجت‌الاسلام نکونام دفاع از ارزش های والای نظام اسلامی را از رسالت های هنرمندان بسیجی دانست و با اشاره به دغدغه‏های مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ جامعه، گفت: وظیفه ترویج فرهنگ اسلامی و دینی و تحقق شعار سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، رسالت هنرمندان بسیجی را دوچندان می کند.

امام جمعه شهرکرد، فرهنگ را زیربنای اقتصاد دانست و تلاش هنرمندان بسیجی در اصلاح فرهنگ جامعه را رسالتی مهم و خطیر عنوان کرد.

به گزارش ایکنا، برخی از هنرمندان و رئیس خانه مطبوعات و خبرگزاری‏های استان به ارائه دیدگاه و نظرات خود پیرامون مسایل فرهنگی پرداختند و خواسته ها و دغدغه ای هنرمندان بسیجی را مطرح کردند.

captcha