اجرایی شدن بیش از 90 درصد مصوبات ستاد نماز جمعه کرمان در سال جاری
کد خبر: 1387899
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۱

اجرایی شدن بیش از 90 درصد مصوبات ستاد نماز جمعه کرمان در سال جاری

گروه اجتماعی: رئیس ستاد نماز جمعه استان کرمان از اجرایی شدن بیش از 90 درصد مصوبات این ستاد ‌در سال جاری خبر داد و گفت: تلاش اعضای ستاد و دست‌اندرکاران قابل تقدیر است.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور، رئیس ستاد نماز جمعه استان کرمان روز گذشته، 25 اسفند در آخرین نشست ستاد نماز جمعه این استان گفت: تلاش دست‌اندرکاران ستاد نماز جمعه، ارتقای کمی و کیفی این فریضه الهی است.
وی افزود: در سال جاری 26 نشست ستاد نماز جمعه در کرمان برگزار شده و همه‌ تلاش‌ها بر رفع کمبودها و خدمات‌دهی بیشتر به نمازگزاران و پرداختن به مسائل فرهنگی معطوف شده و این امر موجب افزایش کمی و کیفی آیین عبادی سیاسی جمعه شده است.
حجت‌الاسلام عرب‌پور از اجرایی شدن بیش از 90 درصد مصوبات ستاد نماز جمعه کرمان در سال جاری خبر داد و گفت: تلاش اعضای ستاد و دست‌اندرکاران قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: سال آینده نیز همت خود را صرف فرهنگسازی برای نماز جمعه می‌کنیم تا استفاده بیشتری از این تریبون برای توجه دادن به تقوی، دین و معاد داشته باشیم و موجبات اصلاح جامعه را فراهم آوریم.
رئیس ستاد نماز جمعه استان کرمان حکمت این تذکرات را نقش پیشگیرانه در معضلاتی نظیر شرابخواری، تزلزل بنیان خانواده و دیگر مسائل دانست و اظهار کرد: نماز جمعه در کنار فرصت‌هایی مانند ایام لیالی قدر، جماعات و دیگر موارد‌ در کاهش مشکلات جامعه مؤثر است.
حجت‌الاسلام سید‌محمد جعفری، قائم مقام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان نیز در این نشست رهنمودهای امام جمعه پیشکسوت کرمان برای شورا و ائمه جمعه استان را تأثیرگذار برشمرد.
وی افزود: سایت اطلاع‌رسانی ستاد نماز کرمان و فصلنامه رایحه جمعه از بهترین کارهای قابل تقدیر در سطح ستادهای کشور است و مورد توجه قرار گرفته‌اند.
حجت‌الاسلام جعفری ستاد نماز جمعه شهر کرمان را در سطح کشور موفق ارزیابی کرد و گفت: این موفقیت حاصل تلاش دست‌اندرکاران است که با تجزیه و تحلیل عملکرد ستاد می‌توان با افزایش آمار نمازگزاران به آن پی برد.

captcha