راهپیمایی 22 بهمن نشان‌گر واقعیت‎های ملت ایران است
کد خبر: 1373948
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
سردار جوانی:

راهپیمایی 22 بهمن نشان‌گر واقعیت‎های ملت ایران است

گروه سیاسی: مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به ادعاهای آمریکا گفت: در برابر تلاش آمریکا برای دگرگون نشان دادن وضعیت جامعه ایران، راهپیمایی 22 بهمن امسال واقعیت ملت ایران را بار دیگر به جهانیان نشان می‌دهد.

سردار یدالله جوانی، مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه حماسه سیاسی و اقتصادی با هدف پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و تحقق آرمان‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد، گفت: راهپیمایی 22 بهمن جلوه‌ای از حماسه سیاسی ملت ایران است.
وی افزود: ما در منطقه ای زندگی می کنیم که درگیر یک نبرد همه‌جانبه با استکبار جهانی و نظام سلطه با محوریت آمریکا هستیم؛ آمریکایی ها گمان می کنند، با فشارهای چند سال گذشته و اعمال تحریم‌ها می‌توانند به اهداف خود در قبال جمهوری اسلامی دست پیدا کنند.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد:  به دنبال مذاکرات ایران با گروه 1+5 آمریکا ادعاهایی را مطرح و تصور کرد ملت ایران از روحیه انقلابی، ایستادگی در راه آرمان‌ها فاصله گرفته‌اند و تحت فشار تحریم‌ها فرسوده شده‌ اند؛ در برابر این تلاش آمریکا برای دگرگون نشان دادن وضعیت جامعه ایران راهپیمایی 22 بهمن امسال واقعیت ملت ایران را بار دیگر به جهانیان نشان می‌دهد.
وی افزود: هرچه ملت با صلابت شعارهای انقلاب را فریاد بزند و اقتدار ملی خود را به رخ دشمن بکشاند، برای دوستان و دشمنان انقلاب پیام خواهد داشت و پیام این حضور این خواهد بود که مردم ایران در ابعاد مختلف حماسه‌ساز هستند.

راهپیمایی 22 بهمن یک حماسه عظیم است
مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را یک حماسه عظیم خواند و گفت: در طی 35 سال گذشته بسیاری از راهپیمایی‌ها و حضور مکرر مردم سرنوشت‌ساز بوده است و توانسته تحلیل‌ها و ادعاهای دشمنان را دگرگون کند.
سردار جوانی ابراز کرد: دشمنان امروز در مورد ملت ایران باورها و تحلیل‌های نادرست دارند و می‌خواهند باورهای نادرست خود را به جهانیان بقبولانند؛ قطعا حضور گسترده مردم می‌تواند نشان دهد که پایداری در راه انقلاب، ایستادگی بر روی آرمان‌ها و عزم جدی مردم در پیمودن راه امام وشهیدان یک واقعیت است.
مسئول اسبق اداره سیاسی سپاه راهپیمایی 22 بهمن را تجدید میثاق با امام(ره)، شهیدان و ولایت برشمرد و افزود: هرچه این راهپیمایی باشکوه‌تر باشد، پیام آن شفاف‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود و دوستان انقلاب اسلامی به ادامه حرکت این انقلاب امیدوارتر می‌‌شوند.
وی در پایان گفت: عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه بود و ملت مجموعه واحدی شدند و با تبعیت از امام(ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

captcha