برگزاری اولین همایش خوشنویسی «کاتبان فجر» در زرندیه
کد خبر: 1370809
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳

برگزاری اولین همایش خوشنویسی «کاتبان فجر» در زرندیه

گروه هنر: همایش کاتبان فجر با هدف آشنایی جامعه با سخنان گهربار امام(ره) و مقام معظم رهبری در‌خصوص دهه فجر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، احمد جوانمرد، سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی زرندیه امروز، 15 بهمن در همایش خوشنویسی کاتبان فجر در این شهرستان، گفت: این همایش با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان و به‌مناسبت سی‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آشنایی اقشار مختلف جامعه با سخنان گهربار امام راحل و مقام معظم رهبری درباره دهه فجر و نهادینه‌کردن هنر خوشنویسی میان جوانان عنوان کرد.

جوانمرد با اشاره به اینکه هنر آینه تمام‌نمای وقایع و حوادث مهم جوامع در طول تاریخ است، تصریح کرد: این هنر است که می‌تواند با ساختار جامعه مواجه شده و راهنما باشد.

سرپرست اداره ارشاد زرندیه در پایان، خاطرنشان کرد: به‌وسیله هنر می‌توان به تأثیرگذاری پیام‌ها بر روی مخاطبان امیدوار بود.

یادآور می‌شود؛ در این همایش که در اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، هنرمندان حاضر از جمله خوشنویسان زرندیه و نیز تعدادی از خوشنویسان ساوه به کتابت جملاتی از بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و مقام معظم رهبری درباره انقلاب اسلامی و اهداف آن پرداختند.

captcha