دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی نیز پیشرفت‌‌های ایران پس از انقلاب را تأیید می‌کنند
کد خبر: 1370610
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی:

دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی نیز پیشرفت‌‌های ایران پس از انقلاب را تأیید می‌کنند

خبرنگاران افتخاری/ حسینعلی ظفری: رضا الله‌وردی بردر در جمع فجرآفرینان انقلاب اسلامی گفت: دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی نیز پیشرفت‌‌های ایران پس از انقلاب را تأیید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رضا الله‌وردی بردر، مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی در جمع فجرآفرینان انقلاب اسلامی مسجد مسلم بن عقیل(ع) شهرک ولی‌عصر(عج) شهرستان شیروان، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای کشور و جهان دربرداشته است و در مقایسه با سال‌های قبل از انقلاب قابل مشاهده است.

وی افزود: در روز 12 بهمن همه دل‌ها متوجه ورود بزرگ‌مردی از تبار ایران زمین به کشور بود و با آمدن ایشان خورشید انقلاب، نورافشان و فجر انقلاب آغاز شد و با ورود امام(ره) سرود «دیو چو بیرون رود فرشته درآید» طنین‌افکن شد و امام(ره) در اولین صحبت خود در بهشت زهرا(س) فرمودند «من دولت تعیین می‌کنم» و ایشان از حق ولایت الهی و ولایت خود استفاده کرد.

این مقام مسئول در مقایسه نظام اسلامی با نظام طاغوت، گفت: در طول سال‌های پربرکت انقلاب اسلامی صاحب‌نظران بی‌طرف و حتی دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران اذعان داشتند که ما از ابعاد مختلف دینی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... پیشرفت‌های زیادی نسبت به سال‌های قبل از انقلاب داشته‌ایم.

وی بیان کرد: در قبل از انقلاب در عرصه تولید علم و دانش ما فاقد جایگاه جهانی بودیم و حکومت قبلی بسیار بی‌کفایت و ناکارآمد بود و در آن زمان چه قراردادهای ننگینی بسته و بر ملت تحمیل می‌شد و کشورهای آمریکا، انگلیس و شوروی سابق به خود اجازه می‌دادند که بدون هماهنگی و اطلاع قبلی وارد تهران شوند و بر سر غنایم جنگی جلسات مشترک برگزار کنند، اما بعد از انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها به استقلال و خودکفایی رسیدیم و هیچ گونه وابستگی به کشورهای دیگر نداشته و نداریم.

وی برگزاری بیش از 25 انتخابات در شش موضوع، ثبت حدود 26 هزار عنوان اختراع، موفقیت در زمینه‌های هسته‌ای، اشتغال به تحصیل بیش از چهار میلیون دانشجو در دانشگاه‌های سراسر کشور را یکی از نشانه‌های بالارفتن سطح علمی و آگاهی مردم فهیم ایران اسلامی برشمرد.

اله‌وردی بردر تصریح کرد: در سال‌های اول جنگ بیشترین مشکل ما نداشتن تجهیزات نظامی بود، اما در حال حاضر نه تنها در این بخش بلکه در بسیاری از زمینه‌های دیگر نیز از رشد بسیار بالایی برخوردار شده و به خودکفایی مطلوبی  نیز رسیده‌ایم.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: سازمان بهزیستی کشور یکی از بهترین دستاوردهای بزرگ این انقلاب اسلامی است و در راستای ارائه خدمات پزشکی و توانبخشی به معلولان و حمایت از خانواده‌های بی‌سرپست و بدسرپرست و کودکان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه و پیشگیری‌های ژنتیکی و... گام‌های بسیار خوب و مطلوبی  را نیز برداشته است.

وی در پایان یادآور شد: ما افتخار می‌کنیم که در حال حاضر بالغ‌بر 40 هزار نفر را در خراسان شمالی تحت حمایت داریم و آنها از خدمات سازمان بهره‌مند هستند.

captcha