اعزام 200 مبلغ در ایام هفته وحدت/ برنامه‌ریزی دقیق جهت برقراری وحدت ضروری است
کد خبر: 1359068
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:

اعزام 200 مبلغ در ایام هفته وحدت/ برنامه‌ریزی دقیق جهت برقراری وحدت ضروری است

گروه اجتماعی: برنامه‌ریزی دقیق و علمی جهت برقراری وحدت مسلمانان ضروری است ضمن اینکه در ایام هفته وحدت 200 مبلغ به مناطق مختلف استان فارس اعزام شدند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام سید‌ولی‌الله محمودی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 24 دی‌‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ایام هفته وحدت گفت: با توجه به شرایط منطقه‌ای فارس در هفته وحدت 200 نفر مبلغ و کارشناس به مناطق مختلف شهرستان‌های این استان اعزام شدند.



وی با اشاره به اینکه فاصله ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول که ولادت پیامبر اکرم(ص) است، را هفته وحدت نامگذاری کرده‌اند، افزود: وحدت نشان‌دهنده از بین بردن تفرقه میان مسلمانان و بسته شدن پیمان اخوت و برادری میان آنان است.



مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: بهترین اسوه و الگو پیامبر اکرم(ص)است، چرا‌که وی سیره و سنت خود را به‌عنوان میراث به اهل بیت(ع) منتقل کردند و اهل بیت(ع) نیز هرچه دارند از ایشان دارند.



وی خاطر‌نشان کرد: در جشن‌های محوری و اصلی باید همه نهادها و هیئات مذهبی در کنار مردم باشند و به شاد کردن هرچه بیشتر فضای جامعه کمک کنند.



مدیر‌کل اداره تبلیغات اسلامی فارس گفت: هم‌اندیشی میان شیعه و سنی به تقویت وحدت مسلمانان کمک می‌کند.



حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد تأکید کرد: اهمیت برگزاری با شکوه هفته وحدت بر هیچ کس پوشیده نیست چرا‌که یکی از مهم‌ترین محورهای این هفته لزوم توجه به اتحاد وحدت بین مسلمان به‌ویژه شیعه و سنی است.



وی در ادامه گفت: باید برای برقراری وحدت برنامه‌ریزی دقیق و علمی انجام شود تا این هدف مهم به درستی محقق و دشمنان نتوانند از طریق ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بین مسلمانان اختلاف بیندازند.



مدیر‌‌کل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتباط بین تسنن و شیعه در استان خوب است، تصریح کرد: در این زمینه نشست‌های مهم هم‌اندیشی بین اندیشمندان شیعه و سنی چه در هفته وحدت و چه در طول سال می‌تواند به تقویت بین شیعه و سنی کمک کند.



حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد در پایان افزود: یکی از محورهای اصلی حفظ و تقویت بین مسلمان‌ها و توجه و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری است که حکم صراط مستقیم برای جامعه مسلمانان دارد  و می‌توانیم توطئه‌های دشمنان را با کمک یکدیگر خنثی کنیم.

captcha