دو صفت برای دیدار هیئت پارلمان اروپایی/ ممنوعیت ورود ایرانی‌ها به مصر
کد خبر: 1345838
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
صندوقچه خبر؛

دو صفت برای دیدار هیئت پارلمان اروپایی/ ممنوعیت ورود ایرانی‌ها به مصر

گروه سیاسی: روند کند مذاکرات هسته‌ای، وصف دزدانه و سخیف برای دیدار هیئت پارلمان اروپایی و ممنوعیت ورود ایرانی‌ها به مصر از جمله اخبار مهم امروز بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی (ایکنا)، مهم‌ترین اخباری که امروز، یکشنبه اول دی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ارسال شده بود، به شرح ذیل است:

روند مذاکرات با کندی در حال پیش رفتن است

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در نشست مطبوعاتی مشترک با همتای ایتالیایی خود گفت: روند مذاکرات با کندی در حال پیش رفتن است و آنچه که مهم است، تعهد به موارد توافق شده است و رسیدن به یک تصویر کلان که تصمیمی سیاسی از سوی جمهوری اسلامی ایران و ۱+۵ است. 

 

دیدار دزدانه هیئت پارلمانی اروپا کار سخیفی بود

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقادات نمایندگان در دیدار خارج از برنامه هیئت پارلمانی اروپا با دوتن از فتنه گران ۸۸ گفت: دیدار دزدانه هیئت پارلمانی کار سخیفی بود.

 

مذاکرات هسته‌ای محور گفت‌وگوی تلفنی امروز ظریف و اشتون

محمدجواد ظریف، مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که بعدازظهر امروز با کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی و مذاکره کننده گروه 1+5 به صورت تلفنی گفت‌وگو خواهد کرد.

 

قوه قضاییه موافق دیدار هیات پارلمانی اروپا با ستوده و پناهی بود

کاظم جلالی، رئیس کمیته روابط پارلمان اروپا در مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی درباره دیدار هیئت پارلمانی اروپا با نسرین ستوده و جعفر پناهی گفت که پیش از این محمدجواد لاریجانی، مشاور بین‌الملل رییس قوه قضاییه، با این ملاقات موافقت کرده است، اما مجلس مخالف این دیدار بوده و ما این عمل را مخالف عرف دیپماتیک می‌دانیم.

 

گزینه نظامی روی میز علیه ایران دروغ است

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عبارت «گزینه نظامی علیه ایران روی میز است» دروغ است، گفت: آمریکا در بعد سیاسی نیز جای در دل ملت‎ها ندارد و به عنوان یک کشور منفور در میان مردم جهان شناخته شده است.

 

سپاه کرمان ۹ سایت متعلق به معاندان را هک کرد

نیروهای سایبری اطلاعات سپاه ثارالله استان کرمان طی یک عملیات فنی و گسترده در فضای مجازی تعداد 9 سایت و پایگاه اصلی معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی را هک کردند.

 

ورود ایرانی‌ها به مصر ممنوع شد

«هشام زعزوع» وزیر گردشگری مصر اعلام کرد که این کشور پرونده گردشگری ایران در راستای مخالفت مردمی را به‌ طور کامل بسته است و گردشگران ایرانی را در لیست ممنوع الورود‌های خود قرار داد.

 

captcha