سند تحول و تعالی قضایی اولویت دادگستری کرمان
کد خبر: 4058144
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

سند تحول و تعالی قضایی اولویت دادگستری کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه اجرای سند تحول و تعالی قضایی و تکریم ارباب رجوع از اولیت‌های اصلی دادگستری کرمان است، گفت: با تلاش جهادگونه مدیران باید این امر به گونه‌ای به نتیجه برسد که الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری کرمان، در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان کرمان که امروز، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در کرمان برگزار شد اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه را از اولویت‌های قضایی استان دانست و گفت: اقدامات خوبی در استان انجام شده مقدمات کار و زیر ساخت‌ها فراهم شده است و با همکاری مسئولین استان و همکاران قضایی تمام ظرفیت‌های استان را در این راستا به کار خواهیم گرفت.

رئیس کل دادگستری کرمان ادامه داد: سند تحول و تعالی قضایی زیر ساخت تمام تحولات در استان است و با تلاش جهادگونه مدیران باید این امر به گونه‌ای به نتیجه برسد که الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وی تکریم ارباب رجوع و همکاران را اولویت بعدی بیان کرد و گفت: امیدواریم وظیفه ذاتی خود در این امر و نظارت بر سازمان‌ها و همچنین در حفظ حقوق عامه و آزادی‌های مشروع را به خوبی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به ابلاغ مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضائیه و تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و آزادی‌های مشروع گفت: اصحاب رسانه را به عنوان یار دوازدهم دستگاه قضا میدانم و با تعامل و با برنامه ریزی کارها را پیش خواهیم برد.

انتهای پیام
captcha