اقدام غیرقانونی آمریکا در شهادت سردار سلیمانی با صدای بلند اعلام شود
کد خبر: 4058138
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
معاون اول قوه قضائیه:

اقدام غیرقانونی آمریکا در شهادت سردار سلیمانی با صدای بلند اعلام شود

معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: تاکنون از منظر حقوق بین‌الملل در بین حقوق‌دانان منصف هیچ پشتوانه منطقی برای شهادت سردار سلیمانی وجود ندارد و از حقوق‌دانان آزاده درخواست داریم این موضوع را با صدای بلند اعلام کنند.

حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان کرمان که امروز، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در کرمان برگزار شد با ابراز خرسندی از حضور در کرمان به ویژگی‌های این استان پهناور اشاره کرد و گفت: حق این استان است که مدیران و کارگزاران بیش از پیش برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی در ادامه به ترور شهید سلیمانی پرداخت و آن را از مصادیق ضد حقوق بشر دانست و گفت: بیش از دو سال از این اتفاق می‌گذرد، شخصیت‌های مختلفی آن را بررسی کرده‌اند و تاکنون از منظر حقوق بین‌الملل در بین حقوق‌دانان منصف هیچ پشتوانه منطقی برای این عملیات وجود ندارد.

حجت‌الاسلام مصدق با بیان اینکه ما از حقوقدانان آزاده درخواست داریم این موضوع را با صدای بلند اعلام کنند، گفت: حضور شهید سلیمانی در عراق با دعوت رسمی بود.

معاون اول قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنانش به انتصاب رئیس کل دادگستری کرمان پرداخت و گفت: امروز به دلیل اقبال مردم از دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی خود، خدا را شاکریم. محور حرکت جهادی قوه قضایی رضایت مردم است و ما باید کار خود را درست انجام دهیم تا مردم راضی شوند؛ اگرچه رضایت تمام مردم امکان پذیر نیست اما ما باید کار خود را درست انجام دهیم.

حجت‌الاسلام مصدق با بیان اینکه اگر همکار قضایی در جلسه قضایی خود را جای محکوم قرار دهد و انتظارات را برطرف کند رضایت حاصل می‌شود، گفت: امروز با کسرت پرونده‌های قضایی روبه‌رو هستیم و اگر با کار جهادی پیش رویم امیدواریم در مسیر رضایت‌مندی مردم حرکت کنیم و برنامه‌های خود را در راستای سند تحول و تعالی قضایی تا پایان سال به انجام رسانیم.

انتهای پیام
captcha