اختتامیه چهارمین جشنواره «رسانه و عدالت» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4203999
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

اختتامیه چهارمین جشنواره «رسانه و عدالت» در کرمان برگزار شد

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره «رسانه و عدالت» با حضور مسئولان کشوری و استانی در کرمان برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره «رسانه و عدالت» با حضور معاون قوه قضاییه، رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه امروز، ۱۷ اسفندماه در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان در این مراسم با اشاره به برگزاری سه دوره‌ قبل جشنواره، اظهار گرفت: این جشنواره به‌صورت دو سالانه برگزار می‌شود و فراخوان چهارمین دوره جشنواره منتشر و مورد اسقبال خوب رسانه‌های استان پهناور کرمان قرار گرفت و حدود ۱۰۵ رسانه با ارسال بیش از ۱۵ هزار اثر در این جشنواره شرکت کردند.

چهارمین جشنواره رسانه و عدالت با شرکت ۱۰۵ رسانه و ارسال ۱۵ هزار و ۸۰۷ اثر (در دو بخش کمی و کیفی) از رسانه‌های مختلف استان برگزار شد و در آیین اختتامیه این جشنواره، از رسانه‌های برتر حوزه قضایی و حقوقی استان تجلیل شد.

گفتنی است، نخستین دوره جشنواره رسانه و عدالت با شرکت ۵۷ رسانه و دوره دوم نیز با شرکت ۴۱ رسانه برگزار شده است. سومین دوره این جشنواره نیز با شرکت شش هزار و ۲۹ اثر از ۷۰ رسانه برگزار شد.

انتهای پیام
captcha