جشنواره «رسانه و عدالت» بخشی از مهندسی مبارزه با دشمن است
کد خبر: 4203996
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

جشنواره «رسانه و عدالت» بخشی از مهندسی مبارزه با دشمن است

رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه با بیان اینکه برگزاری جشنواره «رسانه و عدالت» بخشی از مهندسی مبارزه با دشمن است، گفت: این بحث یک بحث اساسی، بنیادین و از مطالبات مقام معظم رهبری است و پیشتازی کرمان در این عرصه را باید قدر دانست.

آزاد ابراهیم‌زادگان رئیس مرکز رسانه قوه قضاییهبه گزارش ایکنا از کرمان، آزاد ابراهیم‌زادگان، رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه، امروز، ۱۷ اسفندماه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره «رسانه و عدالت» با گرامیداشت یاد شهدا، حاج قاسم را یک پدیده حرکت دانست و گفت: شناخت جنگ شناختی دشمن در مکتب حاج قاسم کاملًا مشهود است. حاج قاسم تنها در میدان فعال نبود بلکه پیشتاز عرصه جنگ شناختی نیز بود و خُلق او گواهی بر این موضوع است.

ابراهیم‌زادگان با بیان اینکه برگزاری جشنواره رسانه و عدالت از کرمان متوقع بود، افزود: این بحث یک بحث اساسی، بنیادین و از مطالبات مقام معظم رهبری است. پیشتازی کرمان در این عرصه را باید قدر دانست و این بخشی از مهندسی مبارزه با دشمن است که باید بر آن پافشاری کرد و با قدرت جلو برویم.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این جلسه وجود رسانه‌ها در دنیای امروز را ضروری دانست، گفت: کارکرد رسانه‌ها در چند محور بی‌نظیر است که یکی از این کارکردها انتقال حقیقت اتفاقات کف جامعه به مسئولان و مردم است. انتقال اخبار، نیاز به عدالت در معنای واقعی کلمه دارد و اگر عدالت بر آن حاکم نباشد می‌تواند اخبار بی ارزش را پرنگ کند و بالعکس و چالش بزرگی را ایجاد کند. لذا امیدواریم به بیشتر اجرایی شدن عدالت در عرصه رسانه کمک کنیم.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز ضمن قدردانی از رسانه‌های استان در ایجاد شور انتخاباتی و افزایش مشارکت مردم و با بیان اینکه ارتباط دستگاه قضا با رسانه‌ها ضروری است، اظهار کرد: اگر بخواهیم سواد حقوقی و قضایی جامعه بالاتر رود باید ارتباط رسانه‌ها و دستگاه قضا افزایش یابد و این امر کمک شایانی می‌کند تا دشمن روایتگر اول نباشد.

استاندار کرمان، افزود: ارتقای اعتماد عمومی، کاهش آسیب‌های ناشی از این بی‌اعتمادی، جلوگیری از موج سواری دشمن، امیدآفرینی در راستای تحقق عدالت و تأمین امنیت روانی جامعه از نتایج ارتباط رسانه‌ها و دستگاه قضایی است و برگزاری این جشنواره برای افزایش این ارتباط و همچنین امیدآفرینی در جامعه کمک‌کننده خواهد بود.

انتهای پیام
captcha