امنیت در برگزاری انتخابات در کرمان برقرار است
کد خبر: 4202865
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

امنیت در برگزاری انتخابات در کرمان برقرار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه دو هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رأی استان کرمان به موقع کار خود را شروع کردند، گفت: اصول امنیتی خاصی در هیچ یک از شعب اخذ رأی نیست و کار به خوبی پیش می‌رود.

رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ظهر امروز، ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده در ستاد انتخابات استان از آغاز رأی‌گیری همه دو هزار و ۴۳۷ شعبه به موقع کار خود را شروع کردند، گفت: ۹۶۰ شعبه اخذ رأی سیار در استان داریم که ۹۶ صندوق در مناطق صعب‌العبور هستند.

وی با بیان اینکه در دیار شهید سلیمانی مردم و مسئولان با شور و شوق در ساعات اولیه در شعب مختلف حاضر شده و رأی خود را با صندوق انداختند، افزود: همه شعب در حالت عادی است. کار نظارتی تعطیل نشده و شورای پیشگیری کار خود را پیگیری می‌کند‌. اصول امنیتی خاصی در هیچ یک از شعب اخذ رأی نیست و کار به خوبی پیش می‌رود.

جلالی با بيان اينكه ۲۶۰ نفر در سراسر استان کرمان رقابت می‌کنند، اظهار کرد: پایان ساعت قانونی رأی‌گیری ۱۸ است و در اختیار وزیر کشور است به مدت سه ساعت و بعد از آن به درخواست وزیر کشور و تأیید شورای نگهبان مهلت رأی‌گیری تمدید می‌شود.

انتهای پیام
captcha