اصول چهارگانه انتخابات در کرمان به خوبی رعایت شده است
کد خبر: 4202769
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
امام جمعه کرمان:

اصول چهارگانه انتخابات در کرمان به خوبی رعایت شده است

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه اصول چهارگانه انتخابات در کرمان به خوبی رعایت شده است، گفت: به توصیه مقام معظم رهبری اصول چهارگانه انتخابات در استان رعایت شده و سلامت، رقابت، امنیت را رعایت کردند که نتیجه آن مشارکت خوب می‌شود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز، ۱۱ اسفندماه با همراهی استاندار کرمان در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و از جوار مزار مطهر شهدا رأی خود را به صندوق انداختند.

امام جمعه کرمان در جریان این حضور با اشاره به مشارکت بسیار خوبی که مردم کرمان در انتخابات دارند، گفت: به توصیه مقام معظم رهبری اصول چهارگانه انتخابات در استان رعایت شده و سلامت، رقابت، امنیت را رعایت کردند که نتیجه آن مشارکت خوب می‌شود.

وی این دوره از رقابت‌ها را یکی از انتخابات‌ رقابتی پس از انقلاب دانست که سلامت و امنیت آن نیز کاملًا رعایت شده و اظهار کرد: به نامزدها توصیه می‌کنیم هر کسی رأی آورد در راستای اهداف نظام و ارزش‌های اسلامی پیش برود و به وعده‌های خود جامه عمل بپوشند. مردم هم در نیمه اول روز پای صندوق‌های رأی بیایند.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز با بیان اینکه به دلیل رقابت ایجاد شده بین کاندیداها از ساعت اولیه رأی‌گیری مشارکت مردم استان به خوبی شکل گرفته و شاهد حضور گسترده پای صندوق‌های رأی هستیم، گفت: با وجود هوای سرد و برفی‌ کرمان باز هم مردم حضور پرشوری پای صندوق‌ها دارند.

فداکار با بیان اینکه امیدوارم مردم استان کرمان مشارکت خوبی در انتخابات داشته باشند، گفت: تا اکنون مشکل خاصی نبوده و انتخابات هم با سرعت در حال پیشرفت است. از مردم می‌خواهیم فرد اصلح را انتخاب کنند و رأی‌دهی را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

انتهای پیام
captcha