دشمن تضعیف، تخریب و انشقاق را برای انتخابات پیش‌بینی کرده است
کد خبر: 4200948
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
معاون سازمان بسیج مستضعفان:

دشمن تضعیف، تخریب و انشقاق را برای انتخابات پیش‌بینی کرده است

سردار حسین معروفی با بیان اینکه دشمن مثلث تضعیف، تخریب و انشقاق را برای انتخابات پیش‌بینی کرده است، گفت: نباید گذاشت ذهن‌ها مردد بماند و فرزندان ما در بزنگاه نتوانند تصمیم بگیرند که به کدام طرف بروند.

جشنواره علمی شهید چمران سازمان بسیج اساتید استان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفان امروز، اول اسفندماه، در دومین «جشنواره علمی شهید چمران سازمان بسیج اساتید استان کرمان» که در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر این شهر برگزار شد، با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هوشمندی ملت بزرگ ایران بود که دست ردی به سینه دشمن زدند و پای انقلاب و آبرویشان ایستادند، گفت: مردم ما سرنوشت جنگ هشت ساله را تعیین کردند و پای همه چیز ایستادند؛ امروز نیز ایستادگان در مقابل دشمن، اساتید و نخبگان هستند که باید جامعه را جهت داده و هدایت کنند.

وی مسئولیت امروز در جنگ عملیات روانی، نرم و شناختی در حوزه‌های خاص را سخت‌تر از دوران دفاع مقدس دانست و با تأکید بر امید‌آفرینی، افزود: امام خمینی(ره) با تبعیت از غدیر و عاشورا و برای بسترسازی ظهور قیام کرد. امام راحل بعد از ۱۵ سال کار فرهنگی توانست افکار عمومی و نخبگان جامعه را کنار هم قرار دهد و با همراهی مردم حکومت ستمشاهی ۲۵۰۰ ساله را کنار زد و حکومت اسلامی را جایگزین کرد مانند همان کاری که پیامبر(ص) در مدینه انجام داد.

معروفی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه دانشگاه اگر سیاسی نباشد، باید درب آن را بست و دانشجویی که مطالبه‌گری نکند، دانشجو نیست، افزود: کرسی‌های آزاداندیشی برای همین است و باید دانشجویان در جمع نخبگان حرف‌هایشان را بزنند. متأسفانه عده‌ای نامشان را گذاشتند خاکستری، در حالی که دشمن آنها را مردد کرده است. شاید نگاهشان متفاوت باشد اما اصول را قبول دارند و ما به‌عنوان بچه‌های انقلاب و اساتید بسیجی به‌عنوان نخبگان و مدرسان انقلاب، تکلیف سنگینی برعهده داریم.

معاون سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به برنامه‌ریزی و عملکرد دشمن در جنگ نرم و انشقاق قومی و مذهبی، اظهار کرد: دشمن برای جلوگیری از مدل‌سازی انقلاب اسلامی دنبال این است که زیبایی ایران و انقلاب را بگیرد در حالی که ما با زیبایی‌مان برای اسلام اهل‌بیتی الگو هستیم. بزرگ‌ترین زیبایی در ایران عفت زن و مرد است و دشمن این عفت را مورد هجمه قرار داده که ذیل آن بی‌بند و باری و زدن قاعده اصلی سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه حاشیه‌سازی‌های تولید دشمن و راه برون رفت، تفکر شهید سلیمانی است، گفت: دشمن برای اعتیاد جوانان و بی‌بند و باری با هدف نابودی جوانان کشور ورود کرده و دانشگاه باید به این حوزه‌ها ورود کند و نباید بی‌خیال باشیم.

معروفی با بیان اینکه دشمن مثلث تضعیف، تخریب و انشقاق را برای انتخابات پیش‌بینی کرده، افزود: انشقاق مردم با حاکمیت کار جدی دشمن است و قصور حوزه اجرا را به گردن ولایت می‌اندازد و برای انتخابات برنامه دارد. دوستان انقلاب در دنیا چشمشان به ایران است؛ ایرانی که با تدبیر صحیح مقام معظم رهبری و توسط حاج قاسم، سوریه از دست رفته را نجات داد و تبدیل به حکومت مستحکم کرد.

وی بزرگ‌ترین خروجی انقلاب را استقلال سیاسی مطرح کرد و با بیان اینکه مسئله مهم، اول حضور و بعد انتخاب است، اظهار کرد: انقلاب مستحکم است اما بزرگ‌ترین نگرانی در دانشگاه‌ها، عدم استحکام است و دشمن این مسئله را دنبال می‌کند. استحکام‌بخشی با تقویت هویت و اراده، وحدت و تقریب و بالابردن آستانه تحمل در گویش دانشجویان محقق می‌شود و باید گفت‌وگو صورت بگیرد. نباید اجازه داد ذهن‌ها مردد بماند و فرزندان ما در بزنگاه نتوانند تصمیم بگیرند که به کدام طرف بروند.

سردار معروفی اندیشه، فرصت و مردم را از ضلع‌های مکتب شهید سلیمانی برشمرد و ادامه داد: شهید سلیمانی بزرگ‌ترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است که تأثیر فکرش را در طوفان‌الاقصی مشاهده شد. اکثر ساکنان غزه اهل سنت هستند اما تفکر امروز غزه تفکر عاشوراست؛ آنها مقاومت کردند و ایستادند.

معاون هماهنگ کننده بسیج با تأکید بر اینکه در مسئله فرهنگ، مکتب شهید سلیمانی باید تعریف شود و سرچشمه مکتب، کرمان است، بیان کرد: مکتب مصونیت بخش و حلال مشکلات است و باید روی این مسائل کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند حاج قاسم سیاسی نبود، گفت: اشتباه می‌کنند و این ظلم به حاج قاسم است. مگر می‌شود او سیاست نظام را نداند و ۲۱ سال برای همراه کردن مسلمانان و بسترسازی ظهور در منطقه تلاش کند؟ مگر می‌شود سیاسی نباشد و بگوید همه باید روی دشمن متمرکز شویم. حاج قاسم سلیمانی سیاسی‌کار و اهل حزب و گروه نیست. او معقتد بود باید فدای انقلاب، ملت و ولایت شد زیرا ملت، انقلاب و ولایت ماندگار است.

معروفی در پایان با بیان اینکه اگر کسی بخواهد به انقلاب خدمت کند، باید خودش را وقف و از خود عبور کند، اظهار کرد: باید دنبال پرورش جوانانی مانند حاج قاسم باشیم نه سرلشکر و فرمانده، اندیشه و فکر حاج قاسم باید در بین دختر و پسر ما تکثیر شود.

انتهای پیام
captcha