شهدای حادثه تروریستی کرمان تشییع شدند
کد خبر: 4192106
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
با حضور رئیس جمهور

شهدای حادثه تروریستی کرمان تشییع شدند

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، صبح امروز، ۱۵ دی‌ماه در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان تشییع شدند.

آغاز مراسم تشییع شهدای تروریستی در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان امروز، ۱۵ دی‌ماه در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان آغاز شده است. خانواده شهدا در مراسم حضور دارند و مردم قدرشناس از هر گوشه و کنار خود را به این مراسم می‌رسانند.

این مراسم باحضور رئیس‌جمهور، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان کشور و استانی برگزار شد و پیکرهای مطهر شهدا پس از تشییع برای تدفین به گلزار شهدای کرمان منتقل شدند.

مردم با سردادن شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «مرگ بر اسرائیل»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» و... انزجار خود از جنایت‌های استکبار جهانی را فریاد می‌زدند.

همچنین، رئیس جمهور بامداد امروز جهت شرکت در این مراسم به کرمان سفر کرد.

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران و فرزندان حاج قاسم سلیمانی نیز با حضور در مصلای امام علی (ع) کرمان بر تابوت پیکر شهدا بوسه زدند.

سردار غیب‌پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با حضور در مراسم تشییع شهدای کرمان با بیان اینکه هیچ کجای دنیا کشتن زن، کودک و مردم غیرمسلح ارزشی ندارد، گفت: داعش در قد و قواره‌ای نیست که به آنها پیام بدهیم.

انتهای پیام
captcha